اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس فدراسیون نابینایان:

فعالیت کمیته اسپانسرینگ فدراسیون نابینایان کشور‌ آغاز شد

خبرگزاری فارس: رئیس فدراسیون نابینایان و کم‌بینایان کشور از آغاز به کار کمیته اسپانسرینگ این فدارسیون خبر داد.

فعالیت کمیته اسپانسرینگ فدراسیون نابینایان کشور‌ آغاز شد
به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، رئیس فدراسیون نابینایان و کم‌بینایان کشور ‌در مراسم افتتاحیه هشتمین دوره مسابقات لیگ برتر گلبال کشور نبود حمایت‌های مالی و نداشتن حامی برای ورزشکاران نابینا و کم‌بینا را یکی از مشکلات پیش روی فدارسیون در برگزاری مسابقات و اعزام تیم‌ها ذکر کرد و گفت: این کمیته تازه تأسیس تاکنون موفقیتی برای جذب کمک نداشته است.
محمد مسجدی، اعتبارات سال گذشته فدراسیون نابینایان و کم‌بینایان کشور را 85 میلیون تومان دانست و افزود: این میزان اعتبار حتی کفاف اعزام ورزشکاران در رقابت‌های گوانگ جو را نیز نداشت.
وی با اشاره به تخصیص نیافتن اعتبارات سال جاری این فدراسیون تصریح کرد: امیدواریم اعتبارات امسال فدراسیون ورزش نابینایان و کم‌بینایان کشور نسبت به اعتبارات سال گذشته به یک و نیم برابر افزایش یابد.
رئیس فدراسیون نابینایان و کم‌بینایان کشور  خاطرنشان کرد: بیش از 5 هزار نفر ورزشکار زن و مرد در 14 رشته ورزشی زیر نظر فدارسیون ورزش نابینایان و کم‌بینایان کشور فعالیت دارند.
مسجدی، گلبال آقایان و بانوان، شنا، دوچرخه‌سواری دو نفره، دوومیدانی آقایان و بانوان، ورزش همگانی با بیش از شش رشته زیرمجموعه، جودو، پاورلیفتینگ، فوتبال پنج نفره، بولینگ آقایان و بانوان را از جمله رشته‌های ورزشی فدارسیون ورزش نابینایان و کم‌بینایان کشور برشمرد و یادآور شد: بانوان ورزشکار، در پنج رشته بولینگ، دوومیدانی، شنا، گلبال، همگانی و شطرنج فعالیت دارند.
هشتمین دوره مسابقات لیگ برتر گلبال کشور با حضور دکتر محد مسجدی رئیس فدارسیون ورزش نابینایان و کم‌بینایان کشور، ابراهیم کربلایی مسئول فنی مسابقات، افشین زند کریمی نماینده فدراسیون، حسین عبدالملکی ناظر فدراسیون و علیرضا طباطبایی مسئول کمته داوران فدراسیون از امروز به مدت 2 روز به میزبانی کاشان آغاز شد.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول