اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

کهندانی به فارس خبر داد:

اعزام ورزشکاران قمی به پاورلیفتینگ قهرمانی نابینایان

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت ورزش‌های نابینایان و کم بینایان استان قم از اعزام ورزشکاران این هیئت به پیکارهای پاورلیفتینگ قهرمانی کشور خبر داد.

اعزام ورزشکاران قمی به پاورلیفتینگ قهرمانی نابینایان
علیرضا کهندانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: همانگونه که پیش‌بینی می‌کردیم بیشتر رقابت‌های مهم قهرمانی و لیگ باشگاه‌های کشور در نیمه دوم سال جاری در انتظار ورزشکاران توانمند هیئت نابینایان و کم بینایان استان قم است.
وی ادامه داد: بعد از اعزام تیم گلبال بهزیستی قم به مسابقات دور رفت از فصل جدید لیگ برتر گلبال باشگاه‌های کشور در شهر کاشان که با کسب عنوان پنجمی در پایان این پیکارها همراه بود، اکنون نوبت اعزام تیم‌های سایر رشته‌ها به مسابقات قهرمانی کشور و لیگ کشور است.
دبیر هیئت ورزش‌های نابینایان و کم بینایان استان قم اضافه کرد: یکی از مهم‌ترین رویدادهایی که در آبان ماه پیش روی ورزشکاران این هیئت قرار دارد، مسابقات پاورلیفتینگ قهرمانی کشور در دو رده سنی است که نفرات خوب و آماده‌ای به این رقابت‌ها اعزام خواهیم کرد.
وی عنوان کرد: رقابت‌های پاورلیفتینگ قهرمانی نابینایان و کم بینایان کشور در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان برگزار می‌شود که طی آن ورزشکاران مدعی در دوازدهمین مسابقات قهرمانی کشور پاورلیفتینگ بزرگسالان و پنجمین دوره پاورلیفتینگ جوانان نابینا و کم بینای کشورمان به رقابت می‌پردازند.
کهندانی با اشاره به مشخص شدن زمان و مکان برگزاری این دوره از پیکارها، بیان کرد: بر اساس اعلام فدراسیون ورزش‌های نابینایان و کم بینایان کشورمان، این مسابقات در آبان ماه سال جاری در شهر رشت برگزار می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی فدراسیون نابینایان و کم بینایان در این دوره از رقابت‌ها که از بیست و پنجم آبان ماه به مدت سه روز به میزبانی هیئت نابینایان و کم بینایان استان گیلان در رشت برگزار خواهد شد ورزشکاران 15 استان حضور خواهند داشت.
دبیر هیئت ورزش‌های نابینایان و کم بینایان استان قم عنوان کرد: در واقع مسابقات قهرمانی کشور پاورلیفتینگ نابینایان و کم بینایان در سالن بدمینتون مجموعه ورزشی شهید عضدی شهرستان رشت به انجام خواهد رسید.
وی با اشاره به اسامی استان‌های شرکت‌کننده در این دوره از پیکارها بیان کرد: علاوه بر تیم‌های پاورلیفتینگ مردان جوان و بزرگسال قم، تیم‌هایی از استان‌های قزوین، یزد، فارس، کردستان، اردبیل، مازندران، گلستان، گیلان، خراسان رضوی، تهران، کرمانشاه، کرمان، لرستان و اصفهان نیز حضور دارند.
کهندانی در ادامه از برگزاری پیکارهای دور برگشت لیگ برتر گلبال مردان باشگاه‌های کشور در قم خبر داد و ادامه داد: بعد از برگزاری دور رفت این مسابقات در شهر کاشان که با صدرنشینی تیم مناطق نفت خیز جنوب همراه بود و بهزیستی قم پنجم شد، قم به عنوان میزبان دیدارهای دور برگشت انتخاب شد و در بهمن ماه این مسابقات در سالن ورزشی شهید طاهریان قم به انجام خواهد رسید.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول