اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیات گلبال کاشان:

ورزشکاران نابینای کاشان برای مسئولان اهمیتی ندارند

خبرگزاری فارس: رئیس هیات گلبال کاشان گفت: با حضور نیافتن مسئولان کاشان در مراسم افتتاحیه نشان داده شد ورزشکاران نابینای این شهرستان برای مسئولان اهمیتی ندارند.

ورزشکاران نابینای کاشان برای مسئولان اهمیتی ندارند
عباسعلی نهادی امروز در حاشیه دومین روز برگزاری این مسابقات در سالن ورزشی دانشگاه علوم پزشکی کاشان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان با انتقاد از حضور نیافتن مسئولان شهرستان کاشان در مراسم افتتاحیه هشتمین دوره مسابقات لیگ برتر گلبال کشور اظهار داشت: برای تک تک مسئولان شهرستان کاشان برای حضور در مراسم افتتاحیه هشتمین دوره مسابقات لیگ برتر گلبال کشور دعوتنامه کتبی فرستاده شد اما هیچ یک از آنها، توجهی به دعوت‌نامه‌ها نداشتند تا مراسم افتتاحیه مسابقات در غربت ورزشکاران فراموش شده نابینا و کم‌بینا برگزار شود.
وی با تجلیل از حضور رؤسای تربیت بدنی و بنیاد شهید کاشان و نیز مسئولان دانشگاه علوم پزشکی این شهرستان و نیز نمایندگان شرکت سایپا کاشان در مراسم عنوان داشت: هر چند نابینایان به ظاهر چشم دیدن مسئولان شهرستان را ندارند اما آنها با چشم دل، حضور و یا عدم حضور مسئولان شهرستان را می‌توانند در کنار خود احساس کنند. 
رئیس هیات گلبال کاشان در ادامه در مورد چگونگی کسب میزبانی مسابقات لیگ برتر گلبال کشور ابراز داشت: برای میزبانی هشتمین دوره مسابقات لیگ برتر گلبال کشور تلاش زیادی شد تا موفق شدیم میزبانی این رقابت‌های مهم و در سطح بالای کشور را از فدراسیون نابینایان و کم بینایان کشور دریافت کنیم.
نهادی میزبانی کاشان را برای هشتمین دوره مسابقات لیگ برتر گلبال کشور حائز اهمیت خواند و گفت: برای ورزش کاشان میزبانی رقابت‌های رده بالای کشوری افتخاری است که به هر شهرستانی داده نمی‌شود اما فدراسیون نابینایان و کم بینایان کشور، شهرستان کاشان را شایسته میزبانی این رقابت‌ها دانست و این میزبانی را به دارالمؤمنین اعطا کرد.
وی از رئیس فدارسیون نابینایان و کم‌بینایان کشور به دلیل اهمیتی که به گلبال کاشان و ورزشکاران نابینا و کم‌بینای کاشانی دارد قدردانی کرد.
به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، دور رفت هشتمین دوره مسابقات لیگ برتر گلبال کشور با حضور شش تیم گلبال سایپا کاشان، مناطق نفت خیز خوزستان، ایمن‌سازان خراسان، هیأت نابینایان تویسرکان همدان و بهزیستی خراسان از روز گذشته آغاز شده و امروز به پایان می‌رسد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول