اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط بهزیستی کرمان صورت گرفت؛

اهدای 60 عدد عصای سفید به دانش‌آموزان نابینای کرمان

خبرگزاری فارس: 60 عدد عصای سفید از سوی اداره کل بهزیستی استان کرمان به دانش‌آموزان مدرسه استثنایی نابینایان کرمان تحویل داده شد.

اهدای 60 عدد عصای سفید به دانش‌آموزان نابینای کرمان
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان، در پی بازدید مدیرکل بهزیستی استان کرمان در روز عصای سفید از مدرسه شبانه‌روزی نابینایان جابربن‌عبدالله شهر کرمان و درخواست دانش‌آموزان نابینای این مدرسه برای تأمین عصای سفید مورد نیاز خود، تعداد 60 عدد عصای سفید ویژه نابینایان خریداری و تحویل این دانش‌آموزان شد.
رضا عباسی پس از انجام‌ این بازدید‌، مشاور امور معلولان و کارشناس معلولان معاونت توانبخشی را مأمور رسیدگی به موضوع و تأمین و در اختیار گذاردن عصای سفید به دانش‌آموزان کرد که پس از گذشت یک هفته از ‌این بازدید‌، تعداد 60 عدد عصای سفید تحویل دانش‌آموزان مذکور شد.
همچنین مدیرکل بهزیستی استان کرمان مشاور خود در امور معلولان مسئول‌ پیگیری برگزاری یک دوره آموزش تحرک و جهت‌یابی و کار با عصای سفید ویژه این دانش‌آموزان در محل مرکز آموزش بهزیستی استان کرمان کرده است تا دانش‌آموزان نابینای مدرسه جابربن‌عبدالله طریقه استفاده صحیح از عصای سفید را به صورت علمی فرا گیرند.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول