اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون فرهنگی شورای شهر مشهد:

عمل به قرآن مانع از آسیب‌های اجتماعی می‌شود

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد، عمل به قرآن را مانع بسیاری از آسیب‌های فرهنگی اجتماعی دانست.

عمل به قرآن مانع از آسیب‌های اجتماعی می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، فاطمه غیور شامگاه دوشنبه در مراسم افتتاحیه سی‌و سومین دوره مسابقات قرآنی شکوفه‌ها ویژه خواهران اظهار داشت: از آن جایی که خانواده یکی از مهم‌ترین عوامل مؤثر در رشد همه‌جانبه کودک و نوجوان است، می‌تواند در جهت پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی گام‌های مؤثری بردارد و این کار با عمل به قرآن و آموزه‌های آن میسر می‌شود.  
عضو کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد با بیان این که قرآن کریم نسبت به جایگاه دختران و زنان توجه بسیاری داشته است افزود: درک مفاهیم و آموزه‌های قرآنی و توسل به قرآن مجید راهگشا و کلید سعادت اخروی است و بانوان باید به این امر توجه ویژه‌ای داشته باشند.
غیور با بیان این که  تدبر در آیات قرآن می‌تواند درس‌های بزرگی از اخلاق و زندگی به ما دهد یادآور شد: امامت در راستای ولایت و رسالت در راستای هدایت بشر است و این هدایت با قرآن به سرانجام می‌رسد.
عضو کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد هدایت بشر و تربیت عبد صالح را از اهداف نزول قرآن دانست و افزود : ذکر و تلاوت قرآن از توفیقات عمل صالح است و عمل صالح عملی است که قابلیت عرضه شدن در پیشگاه خداوند را داشته باشد.
مسابقات سراسری قرآن کریم در مقطع شکوفه‌ها، با حضور 243 نفر از برگزیدگان استان‌ها آغاز به کارکرد که از این تعداد  99 نفر از خواهران از دوشنبه 16 تا 18 آبان‌ماه در مشهد رقابت خواهند پرداخت.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول