اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قاری برجسته کشور:

انس با قرآن در کودکی سبب شکل‌گیری شخصیت انسان می‌شود

خبرگزاری فارس: قاری برجسته کشوری و بین‌المللی قرآن کریم گفت: انس با قرآن در سنین کودکی سبب شکل‌گیری شخصیت انسان میشود و موجبات تربیت افرادی متعهد و قرآنی فراهم می‌کند.

انس با قرآن در کودکی سبب شکل‌گیری شخصیت انسان می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، جواد پناهی ظهر امروز در حاشیه برگزاری مسابقات سراسری قرآن کریم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برگزاری مسابقات قرآن مقدمه‌ای برای نهادینه‌شدن فرهنگ اسلام در جوانان است.
قاری برجسته کشوری و بین‌المللی قرآن کریم ادامه داد: اگرچه استقبال از برگزاری مسابقات قرآنی در کشور مطلوب است ولی این اقدامات باید به نهادینه‌شدن معارف قرآن در بین جوانان و نوجوانان بیانجامد.
وی با مثبت ارزیابی‌کردن سطح این‌گونه از مسابقات اظهار داشت: مسئولان فرهنگی باید اهتمام بیشتری در برگزاری هر چه باشکوه‌تر مسابقات قرآنی و برنامه‌ریزی برای همخوانی برنامه‌ها با مقطع سنی کودکان و نوجوانان داشته باشند.
پناهی ادامه داد: انس با قرآن در سنین کودکی سبب شکل‌گیری شخصیت انسان خواهد شد و موجبات تربیت افرادی متعهد و قرآنی فراهم می‌کند. 
وی از جوانان و نوجوانان خواست تا ضمن اخلاص در عمل از کار کردن به صورت فردی اجتناب نموده و برای ورود به عرصه‌های مختلف قرآن اعم از صوت و لحن و تجوید، استادی برای خود انتخاب نمایند.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول