اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

با حضور 99 برگزیده استان‌ها صورت گرفت؛

آغاز مسابقات قرآنی شکوفه‌ها ویژه خواهران در مشهد

خبرگزاری فارس: دبیر برگزاری مسابقات قرآنی شکوفه‌ها ویژه خواهران از آغاز به کار این مسابقات در تالار نور مشهد خبر داد.

آغاز مسابقات قرآنی شکوفه‌ها ویژه خواهران در مشهد
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد فاطمه خانی در حاشیه برگزاری این مراسم اظهار داشت: این مسابقات با حضور 99 نفر از برگزیدگان مرحله استانی استان‌های مختلف کشور از دوشنبه 16 آبان‌ ماه جاری در مشهد آغاز به کار و تا چهارشنبه 18 آبان ‌ماه ادامه می‌یابد.
وی با بیان این که 10 نفر داوری این مسابقات را در پنج رشته وقف و ابتدا، تجوید، حسن حفظ ، صوت و لحن برعهده دارند افزود: قرائت، حفظ 20 جز، حفظ کل و ترتیل از رشته‌های این دوره از مسابقات هستند.
خانی برگزاری مسابقات را در ترویج آموزه‌های قرآنی بسیار موثر دانست و ادامه داد: حضور در این مسابقات زمینه رشد و ارتقای و تمایل به پیشرفت را در بین کودکان نوجوانان ایجاد می‌کند.
وی یادآورشد: خواندن و تدبر در آیات قرآن افزون بر ایجاد شناخت نسبت به هستی، فرمان‌هایی را نیز به خواننده منتقل می‌کند که بر پایه آن می‌تواند به سعادت دنیا و آخرت دست یابد و زندگی خویش را به درستی مدیریت نماید.
دبیر برگزاری مسابقات قرآنی شکوفه‌ها ویژه خواهران تصریح کرد: قرآن کریم در برگیرنده هدایت و سعادت انسان در دنیا و آخرت است و در تمام مراحل زندگی رهبر و راهنمای انسان به سوی کمال است.
مسابقات سراسری قرآن کریم در مقطع شکوفه‌ها با هدف ایجاد فضاهای قرآنی در جامعه و گسترش فرهنگ قرآن و انس بیشتر کودکان و نوجوانان با این کتاب آسمانی، شناسایی، رشد و هدایت استعدادهای کودکان و نوجوانان به سمت ‌و سوی انس با قرآن، ایجاد حس رقابت سالم در بین کودکان و نوجوانان و ارتقای سطح معلومات قرآنی آنان در مشهد در حال برگزاری است.
انتهای پیام/ر30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول