اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت داوران مسابقات سراسری قرآن:

رشد چشم‌گیر شکوفه‌ها در حوزه قرآن مشهود است

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت داوران سی و سومین دوره مسابقات قرآن کریم گفت: رشد چشم‌گیر شکوفه‌ها در حوزه قرآن طی سی و سومین مسابقات قرآن کریم مشهود است.

رشد چشم‌گیر شکوفه‌ها در حوزه قرآن مشهود است
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، کریم دولتی ظهر امروز در حاشیه برگزاری سی و سومین دوره مسابقات قرآن کریم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برگزاری مسابقات و جشنوار‌ه‌های قرآنی با استقبال خوبی در کشور مواجه است و روز به روز اقبال عمومی بیشتر می‌شود که باید ازاین فرصت بهره لازم را برد.
وی سطح این دوره از مسابقات را در مقایسه با دوره‌های قبل بالاتر ارزیابی کرد و اظهار امیدواری کرد: تا با برنامه‌ریزی موثر در این حوزه بتوان شاهد رشد روز افزون سطح مسابقات در سال‌های آتی باشیم.
رئیس هیئت داوران سی و سومین دوره مسابقات قرآن کریم به جوانان و نوجوانانی که تازه پا به این عرصه می‌گذارند توصیه کرد بعد رعایت اخلاص از محضر اساتید این فن استفاده کنند و خاطرنشان کرد: به صورت فردی و خود اتکایی و بدون استفاده از استاد نمی‌توان پیشرفت کرد.
وی بیان داشت: با پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در ایران و توجه به مبانی اسلام و قرآن در جامعه، شاهد رشد چشمگیری در فعالیت‌های قرآنی بوده‌ایم‌.
رئیس هیئت داوران سی و سومین دوره مسابقات قرآن کریم افزود: رشد فعالیت‌های قرآنی در سطح جوانان و نوجوانان از رشد فزاینده‌تری نسبت به سایر سطوح برخوردار بوده است.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول