اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دومین روز صورت گرفت؛

رقابت 66 نفر در مسابقات قرآن شکوفه‌ها در مشهد

خبرگزاری فارس: در دومین روز برگزاری مسابقات قرآنی ویژه شکوفه‌ها در مشهد 66 نفر در رشته‌های حفظ 20 جز، حفظ کل، ترتیل و قرائت به رقابت پرداختند.

رقابت 66 نفر در مسابقات قرآن شکوفه‌ها در مشهد
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، در دومین روز برگزاری مسابقات قرآنی ویژه شکوفه‌ها در مشهد 66 نفر در رشته‌های حفظ 20 جزء، حفظ کل، ترتیل و قرائت به رقابت پرداختند.
از این تعداد 8 نفر در رشته حفظ کل قرآن ‌کریم، 7 نفر در حفظ 20 جزء، 25 نفر در رشته ترتیل و 26 نفر در قرائت رقابت کردند. 
همچنین 12 نفر داوری این مسابقات را برعهده دارند که استاد بهروز یاریگل داور تجوید، استاد حسن ربیعیان داور صوت، استاد قاسم رضیعی داور لحن، استاد مهدی بحرالعلوم داور حسن حفظ و استاد کریم دولتی داوری وقف این دوره از مسابقات را برعهده دارند. 
مهدی حسنی و حمید شاکرنژاد داور راهنمای این دوره مسابقات هستند و استاد شهریار پرهیزگار، حسن حکیم‌باشی‌، جواد پناهی، علی‌اکبر ملک‌شاهی و جواد مسگری از دیگر داوران مسابقات قرآنی شکوفه‌ها هستند.
مسابقات سراسری قرآن کریم در مقطع شکوفه‌ها با هدف ایجاد فضاهای قرآنی در جامعه و گسترش فرهنگ قرآن‌ و انس بیشتر کودکان و نوجوانان با این کتاب آسمانی، شناسایی، رشد و هدایت استعدادهای کودکان و نوجوانان به سمت و سوی انس با قرآن، ایجاد حس رقابت سالم در بین کودکان و نوجوانان و ارتقای سطح معلومات قرآنی آنان از 12 آبان ‌ماه در تالار نور مشهد آغاز و تا هجدهم ادامه دارد.
در ادامه این مسابقات ‌عصر دوشنبه ‌رقابت بانوان آغاز می‌شود.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول