اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان:

عید قربان جان به رود بی جان اصفهان باز می‌گردد/ ضرورت احداث گورستان غرب

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در روز عید قربان با جریان یافتن آب در زاینده رود جان به رود بی جان اصفهان باز می‌گردد.

عید قربان جان به رود بی جان اصفهان باز می‌گردد/ ضرورت احداث گورستان غرب
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، علیرضا نصر اصفهانی ظهر امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با اعلام جریان یافتن آب در زاینده رود در عید قربان اظهار داشت: بودن آب در زاینده‌رود شور و نشاط را به مردم اصفهان که از نبود آب در زنده رود بسیار گلایه‌مند بودند، باز می‌گردد.
وی ابراز امیدواری کرد که با اجرای طرح‌های آب‌رسانی و نیز با تدبیر مسئولان مربوطه دیگر شاهد خشکی زاینده رود نباشیم.
عضو شورای اسلامی شهر اصفهان در بخش دیگری از صحبت‌های خود با بیان اینکه اهالی غرب اصفهان برای دفن اموات خود با مشکل مواجه هستند، تصریح کرد: مردم این منطقه برای دفن اموات خود مجبور هستند تا باغ رضوان بروند، از این رو از امامزاده سید محمد که هزینه بسیار بالایی برای دفن اموات دریافت می‌کند، استفاده کنند.
وی ادامه داد: چند روز پیش برای خاک‌سپاری مادر شهیدی در امام‌زاده سید محمد 6 میلیون تومان دریافت شده این در حالی بود که جنازه مادر سه شهید یک ساعت بر روی زمین مانده بود تا پول به مسئولان مربوطه پرداخت شود.
نصر اصفهانی گفت: زمینی در حوالی شاهین شهر، برای گورستان اموات منطقه غرب اصفهان در نظر گرفته شده است.
وی در ادامه در ارتباط با ترافیک شهر اظهار داشت: مباحث ترافیکی به وسیله دو ابزار اعمال قانون از سوی پلیس راهور و ارتقای فرهنگ شهروندی قابل مدیریت کردن است.
این عضو شورای شهر بیان داشت: توقف خودروها در راست گردها یکی از مشکلات ترافیکی است که پلیس راهور باید در این مورد حساسیت بیشتری نشان دهد و با خاطیان برخورد کند.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول