اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بیرجند:

امروز ملت ایران بر قله‌های عزت و افتخار قرار دارد

خبرگزاری فارس: فرماندار بیرجند گفت: امروز ملت ایران بر قله‌های عزت و افتخار قرار دارد و ملت‌های آزاده در دنیا جمهوری اسلامی ایران را می‌ستایند.

امروز ملت ایران بر قله‌های عزت و افتخار قرار دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمدعلی قاسم‌زاده نداف صبح امروز در نخستین یادواره شهدای روستای شیخ‌آباد و حومه از توابع بخش خوسف با اشاره به فرموده امام خمینی که تسخیر لانه جاسوسی هیمنه آمریکا را شکست، اظهار داشت: تسخیر لانه جاسوسی از انقلاب نخست ایران مهم‌تر بود و هیمنه آمریکا در این روز شکسته شد.
وی با بیان اینکه هم‌اکنون 32 سال از انقلاب اسلامی می‌گذرد، تصریح کرد: ملت ایران روز به روز به مدینه فاضله خود نزدیک می‌شود.
فرماندار بیرجند با اشاره به اینکه مردم پای بیرق دولت و حاکمیت نظام اسلامی هستند، افزود: امروز ملت ایران بر قله‌های عزت و افتخار قرار دارد و ملت‌های آزاده در دنیا جمهوری اسلامی ایران را می‌ستایند.
قاسم‌زاده نداف با بیان اینکه امروز رهبران جمهوری اسلامی ایران در دنیا عزیز هستند، گفت: این در حالی است که دشمنان ملت ایران امروز خوار و ذلیل هستند.
وی با اشاره به اینکه امروز جمهوری اسلامی ایران جهانی شده است، اذعان داشت: باید نگاه خود را وسیع‌تر و جهانی بیندیشیم.
فرماندار بیرجند با بیان اینکه 240 روستا دارای بالای 20 خانوار در سطح شهرستان بیرجند وجود دارد، گفت: از این تعداد 160 خانوار با تانکر آبرسانی می‌شوند.
قاسم‌زاده نداف با اشاره به مشکل آب روستای شیخ‌آباد افزود: برای تأمین آب شرب روستای شیخ‌آباد موظف هستیم که این آب را برای اهالی این روستا تأمین کنیم.
وی از اختصاص 10 میلیون تومان وام مسکن روستایی برای مقاوم‌سازی خانه‌های روستایی این روستا خبر داد و اذعان داشت: این وام با سود چهار درصد است که متقاضیان می‌توانند از این وام برای مقاوم‌سازی خانه‌های خود استفاده کنند.
فرماندار بیرجند با اشاره به مشکل برق این روستا ادامه داد: امید است تا پایان سال جاری این روستا و روستاهای همجوار که در مسیر انتقال خط قرار دارند از نعمت برق برخوردار شوند.
قاسم‌زاده نداف با بیان اینکه فقط یک شبکه تلویزیونی در این روستا وجود دارد، تصریح کرد: با انجام شبکه کابلی تلویزیون از نعمت کانال‌های تلویزیونی بهره‌مند شوند.
وی از عملیات آسفالت جاده این روستا در فروردین سال 91 خبر داد و یادآور شد: امید است به مدت دو ماه جاده این روستا آسفالت و به بهره‌برداری برسد.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول