اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حجت‌الاسلام راستگو:

آمریکا از ملت ایران عذر‌خواهی کند

خبرگزاری فارس: استاد و مدیر مرکز تربیت مربی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم گفت: آمریکا یا باید از ایران و کشورهای اسلامی به خاطر جنایت‌هایش معذرت‌خواهی کند.

آمریکا از ملت ایران عذر‌خواهی کند
حجت‌الاسلام محمدحسن راستگو ظهر امروز در جمع نمازگزاران و راهپیمایان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در شهرکرد، با تسلیت شهادت امام باقر(ع)، اظهار داشت: امام باقر(ع) پنجمین امام ما شیعیان است که در همه جنبه‌های دینی به ویژه در حوزه علم و معرفت، شاگردان و دانشمندان بسیاری را تربیت کرده است.
وی افزود: در دوران امام باقر(ع) مکتب‌های نوظهور و باطل بسیاری ایجاد شدند که مانند زمان امروزی در مقابل دین اسلام مذهب‌های متعددی ظهور پیدا کرده‌اند تا بتوانند جلوی رشد و گسترش اسلام را بگیرند.
رستگار به یوم‌الله 13 آبان و اهمیتی که این روز برای ما ایرانیان مسلمان دارد، اشاره کرد و گفت: در حالی که قدرت‌های استکباری توطئه‌ها و ترفندهای بسیاری برای شکست اسلام و نظام انقلاب اسلامی به کار می‌گیرند، اما به لطف خدا و رهبری بصیر این انقلاب با عزت به حیات خود ادامه می‎دهد. 
این استاد حوزه و دانشگاه تصریح کرد: امروز ندای الله‌اکبر در کشورهای اسلامی جهان طنین‌انداز شده و از سوی دیگر این حرکت‌ها به قلب کشورهای اروپایی و امریکا نیز رسوخ کرده و حیات ابرقدرت‌ها را به خطر انداخته است.
رستگار تاکید کرد: تا زمانی که قلب ایران برای اسلام و امام زمان(ع) بتپد، هیچ قدرتی نمی‎تواند با این کشور بجنگد و بر آن پیروز شود چراکه این انقلاب برگرفته از آرمان‌ها و ارزش‌های امام حسین(ع) است.
وی در ادامه به سه مناسبت ویژه در کشور اشاره کرد و گفت: روز جهانی قدس، 22 بهمن ماه و یوم‌الله 13 آبان سه مناسبتی است که در آن مردم ایران با آرمان‌های اسلام و انقلاب تجدید پیمان می‌کنند.
رستگار خاطرنشان کرد: آمریکا یا باید از ایران و کشورهای اسلامی به خاطر جنایت‌هایش معذرت‌خواهی کند یا به جنایت‌هایش ادامه دهد و زمینه را برای سقوط هرچه زودتر خود فراهم کند.
نمازگزاران نماز جمعه شهرکرد پس از اقامه نماز همچون سایر شهرهای این استان در سالروز تسخیر لانه جاسوسی و سالروز مبارزه با استکبار جهانی با سر دادن شعارهایی نابودی آمریکا و رژیم صهیونیستی به عنوان سردمداران ظلم و ستم در دنیا را فریاد زدند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول