اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان رضوی:

ماهیت شکل‌گیری انقلاب اسلامی ایران مردمی است

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان رضوی گفت: ماهیت شکل‌گیری انقلاب اسلامی ایران مردمی است.

ماهیت شکل‌گیری انقلاب اسلامی ایران مردمی است
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمود صلاحی صبح امروز در مراسم اختتامیه جشنواره سراج که در سالن صبا ساختمان صدا و سیما برگزار شد، اظهار داشت: شکل‌گیری انقلاب اسلامی ایران و بیرون کردن شاه از این کشور بر اساس حرکت‌های مردمی بود که در این سال امام خمینی(ره) نیز هدایت این جریان‌های مردمی را برعهده داشتند.
استاندار خراسان رضوی با اشاره به سفرهای استانی ریاست جمهوری به استان‌های کشور گفت: از ابتدای دولت نهم تاکنون، دولت سه سفر به تمام استان‌های کشور داشته است و اکنون نیز دور چهارم سفرهای دولت به استان کشور درحال انجام است.
صلاحی ادامه داد: از ابتدای انقلاب تاکنون در هیچ دولتی این‌گونه سفرهای استانی به سراسر کشور به منظور بازدید از مناطق گوناگون کشور و آشنایی با مسائل مردم از نزدیک شکل نگرفته است.
استاندار خراسان رضوی به برگزاری جشنواره سراج اشاره کرد و افزود: جشنواره سراج آغازی برای تعامل سازمان‌های مردم نهاد با دستگاه‌های دولتی به منظور ایجاد ارتباطی متقابل است.
وی تاکید کرد: در برگزاری جشنواره سراج از هر شهرستان یک یا دو سازمان مردم نهاد دعوت شد که به طور قطعی این تعداد سازمان مردم نهادی که در این جشنواره شرکت کردند در حدود یک دهم سازمان‌های موجود است.
استاندار خراسان رضوی خواستار فراهم کردن فضای بزرگ‌تر و همچنین طولانی شدن زمان برگزاری این‌گونه جشنواره‌ها در راستای نشان دادن توان سازمان‌های مردم‌نهاد شد.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول