اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده یگان حفاظت تیپ دوم امیرالمومنین رهبری:

قیام کشورهای اسلامی ثمره صدور انقلاب ایران است

خبرگزاری فارس: فرمانده یگان حفاظت تیپ دوم امیرالمومنین (ع) رهبری گفت: امروز انقلاب امام خمینی(ره) به تمام کشورهای اسلامی صادر شده و به ثمر نشسته است.

قیام کشورهای اسلامی ثمره صدور انقلاب ایران است
به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، علی‌اصغر صالح عصر امروز در مراسم یادواره شهدای محله کسبخ این شهر، اظهار داشت: آمریکا در زمان انقلاب بر این باور بود که اگر انقلاب اسلامی پیروز شود آن را منحرف می‌کنیم و اگر نتوانستیم باید آن را از صحنه روزگار محو کنیم.
وی با اشاره به اینکه یک اندیشمند سیاسی و یهودی به نام فوکویاما در کنفرانس شیعه شناسی به ترسیم اندیشه سیاسی شیعه پرداخت، ادامه داد: ایمن اندیشمند بر اساس نظریه خود سه بحث مهدویت، عاشورا و ولایت‌پذیری را از جمله مباحث مورد توجه شیعیان عنوان کرد.
فرمانده یگان حفاظت تیپ امیرالمومنین رهبری در دوران ریاست جمهوری ایشان، تصریح کرد: بر اساس نظریه وی ولایت‌پذیری شیعه او را نابود ناپذیر کرده است و با ترویج امر شهادت راه خود را ادامه می‌دهد.
وی اضافه کرد: دلیل اصلی این اظهارات این بود که آنها توانایی پذیرفتن الگو شدن ایران را در صحنه جهانی ندارند.
صالح با بیان اینکه تمام رهبران غربی و اروپایی فاسد و در قتل عام مردم دنیا شریک هستند، خاطرنشان کرد: نظام جمهوری اسلامی یک رهبر دارد که دارای برنامه‌ریزی و تدبیر خاص خود است.
وی افزود: در فتنه 88 که دشمن یک نقشه براندازی را دنبال می‌کرد، می‌خواستند ولایت فقیه را از جامعه شیعه بردارند که موفق نشدند.
فرمانده یگان حفاظت تیپ دوم امیر المومنین رهبری ادامه داد: اگر می‌خواهیم ولی فقیه بر سر نظام استوار بماند، مردم باید از جریان سیاسی طبق گفته‌های شهدا جدا شوند و از رهبری حمایت کنند.
وی افزود: مردم ایران بصیرترین مردم دنیا هستند و با حضور خود در عرصه‌های مختلف حماسه آفریدند و از ولایت فقیه حمایت کردند.
صالح با اشاره به اینکه ما باید رهبر خود را به خوبی بشناسیم، بیان داشت: هنوز برخی از خواص ولایت فقیه را کنار گذاشته و آن را قبول ندارند.
وی دریاره شایعات کاذب برخی از افراد، اذعان داشت: رهبری و فرزندان ایشان در ساده‌ترین وضع زندگی و امرار معاش می‌کنند.
فرمانده یگان حفاظت تیپ دوم امیرالمومنین (ع) رهبری تصریح کرد: ما اگر بخواهیم از فتنه‌های آخرالزمان نجات پیدا کنیم باید از کشتی نجات حضرت امام حسین(ع) بهره بجوییم.
انتهای پیام/‌ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول