اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اهرم:

آمریکا در برابر اراده مردم ایران کوچک است

خبرگزاری فارس: امام جمعه اهرم گفت: حرکت حماسی دانش‌آموزان و دانشجویان پیرو خط امام در تسخیر لانه جاسوسی در سال 58 به جهانیان نشان داد که قدرت آمریکا در برابر ایمان و اراده مردم انقلابی ایران کوچک است.

آمریکا در برابر اراده مردم ایران کوچک است
به گزارش خبرگزاری فارس از اهرم، حجت‌الاسلام عیسی راستگو در خطبه‌ دوم آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته اهرم ضمن تسلیت سالروز شهادت امام محمد‌باقر (ع) به 13 آبان ‌ماه، روز دانش‌آموز و سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا اشاره و اظهار کرد: در 13 آبان سال 58 دانش‌آموزان و دانشجویان پیرو خط امام با حرکتی انقلابی سفارت آمریکا در تهران را محاصره ‌و تعدادی از جاسوسان آمریکایی حاضر در ایران را دستگیر کردند.
وی افزود: کشف اسنادی که در لانه جاسوسی آمریکا به دست جوانان پرشور انقلابی، بار دیگر آمریکا را در چشم افکار عمومی رسوا ساخت.
راستگو ادامه داد: در اسناد کشف شده مشخص شد، حمایت‌ها و برنامه‌ریزی‌ها مختلفی از طرف آمریکا برای حفظ رژیم شاهنشاهی و کشتار مردم بی‌دفاع ایران صورت می‌گرفته است.
وی به عدم توانایی آمریکا برای آزادی جاسوسان خود در ایران در سال 58 اشاره و عنوان کرد: این حرکت حماسی جوانان ایران اسلامی در تسخیر لانه جاسوسی به جهانیان نشان داد که قدرت آمریکا در برابر ایمان و اراده مردم انقلابی ایران کوچک است.
امام جمعه اهرم با بیان اینکه آمریکا همواره پس از انقلاب نیز دشمنی خود با ملت ایران ادامه داده است، بیان کرد: آمریکا طی گذشت سه دهه از عمر انقلاب از هر فرصتی برای ضربه زدن و تضعیف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران استفاده کرده است.
وی ادامه داد: چنانکه امام خمینی (ره) نیز فرمودند، آمریکا شیطان بزرگ است که با اهداف استکباری خود سعی بر چپاول و غارت ملل دیگر دارد.
راستگو در پایان از حضور گسترده و پرشور مردم و مسئولان در راهپیمایی روز دانش‌آموز تقدیر کرد.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول