اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شهرری:

آمریکا چاره‌ای جز ترک عراق را ندارد

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرری با اشاره به اتفاقات داخل عراق، حرکت‌های صورت گرفته در این کشور را تو دهنی به آمریکا دانست و گفت: امروز آمریکا چاره‌ای ندارد جز اینکه عراق را با ذلت ترک کند.

آمریکا چاره‌ای جز ترک عراق را ندارد
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، حجت‌الاسلام سیدعلی شاهچراغی در خطبه‌های نماز جمعه شهرری پس از توصیه خود و نمازگزاران به تقوای الهی با اشاره به شهادت امام محمد باقر (ع) گفت: امروز هرچه ما سند و حدیث در اختیار داریم از برکات امام محمد باقر(ع) و بعد فرزند ایشان امام جعفر صادق(ع) است.
امام جمعه شهرری افزود: دین ما به نوعی مدیون امام محمد باقر و فرزند ایشان امام جعفر صادق(ع) است که اگر این دوره نبود چیزی از اسلام باقی نمی ماند.
وی در ادامه با اشاره به موفقیتی که هفته گذشته برای فلسطین به ارمغان آمد، عنوان کرد: هفته گذشته پیروزی بزرگی برای فلسطینیان اتفاق افتاد و آن پذیرفته شدن فلسطین در سازمان یونسکو با 107 رای موافق بود و کشورهای عضو این سازمان با این رای، یک «نه» بزرگ به آمریکا واسرائیل و ایادی آنها گفتند. 
شاهچراغی تاکید کرد: حاکمان آمریکا در حالی که یک درصد مردم را تشکیل می‌دهند چگونه به خود اجازه می‌دهند که برای مردم حرف بزنند.
امام جمعه شهرری با اشاره به اتفاقاتی که در کشور عراق صورت پذیرفته است، خاطرنشان کرد: این حرکتی که در عراق صورت گرفته است تو دهنی به آمریکا بود و امروز آمریکایی‌ها  چاره‌ای ندارد جز اینکه عراق را با ذلت ترک کند.
وی در ادامه با اشاره به یوم‌الله 13 آبان افزود: 15 سال بعد از تبعید امام راحل، دانشجویان پیرو خط امام پس از تسخیر لانه جاسوسی، آمریکاییان را ازمحلی که مرکز تمام توطئه‌های آنان در ایران و منطقه بود، بیرون کردند.
شاهچراغی یادآور شد: ۱۳ آبان روز تجلی اقتدار و عزت ملی است که یادآور سه واقعه تاریخی یعنی تسخیر لانه جاسوسی، شهادت دانش‌آموزان در سال ۵۷ و تبعید حضرت امام راحل در سال 42  است.
امام جمعه شهرری با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت: ما امروز بعد از این همه توطئه و ظلم از طرف آمریکا با افتخار روی پای خودمان ایستاده‌ایم و به معنی واقعی، استقلال کامل داریم.
وی در ادامه با اشاره به اینکه در زمان رژیم پهلوی آمریکا 200 هزار مستشار در داخل ایران داشت که با گستاخی تمام حق توحش می‌گرفتند، افزود : ملت ما در تسخیر لانه جاسوسی آمریکا ضربه سختی را به آنها وارد کرد که برای آنها فراموش نشدنی است.
حجت الاسلام شاه چراغی در ادامه فرمایشات مقام معظم رهبری را مورد اشاره قرار داد و گفت: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند، ما 100 سند محکم و بدون خدشه داریم که آمریکایی‌ها در ترورهای کشورهای منطقه نقش مستقیم و غیر مستقیم دارند و تروریست واقعی در دنیا آمریکاست.
امام جمعه شهرری با اشاره به ذلیل شدن آمریکا در اذهان عمومی تصریح کرد: در طول این 32 سالی که از انقلاب می‌گذرد سالی تلخ تر از امسال برای آمریکا نبوده است و حاکمان مزدور، وابسته و خود فروش آمریکا، یکی پس از دیگری سقوط کردند و بقیه هم درحال سقوط هستند و این لطف خداوند متعال به تمام مسلمانان جهان است.
شاهچراغی در پایان تاکید کرد: امروز دنیا نظاره‌گر است که صدای انقلاب ما از کشورهای مختلف همچون تونس، مصر و ... بیرون می‌آید.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول