اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حضور بی‌نظیر مردم شهرها و روستاهای جم در راهپیمایی 13 آبان

امام جمعه جم: جنبش وال‌استریت لرزه بر اندام آمریکا انداخته است

خبرگزاری فارس: مردم شهرها و روستاهای شهرستان جم در راهپیمایی امروز حضوری بی‌نظیر داشتند.

امام جمعه جم: جنبش وال‌استریت لرزه بر اندام آمریکا انداخته است
به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، مردم شهرها و روستاهای مختلف شهرستان جم پس از اقامه نماز جمعه در شهر جم راهپیمایی کردند و فریاد مرگ بر استکبار آنها طنین‌انداز شد.
مردم جم با سر دادن شعارهایی خشم و انزجار خود را نسبت به آمریکای جنایتکار و استکبار جهانی ابراز داشتند و خواستار محاکمه این کشور به عنوان بزرگترین تروریسم دولتی شدند.
امام جمعه جم در پایان این راهپیمایی با تقدیر از حضور بی‌نظیر و پرشور مردم در این مراسم اظهار داشت: هر روز که از انقلاب سپری می‌شود، عشق مردم به نظام اسلامی و ولایت فقیه بیشتر می‌شود و مردم روز به روز بیشتر از این نظام حمایت می‌کنند.
حجت‌الاسلام محمد گنجی افزود: موضوع هفته‌های اخیر در اتهام بستن به ایران اسلامی موجبات رسوایی دولتمردان آمریکا شده و همه به حقانیت ایران اسلامی اعتقاد دارند.
وی با اشاره به بیانات بسیار مهم مقام معظم رهبری مبنی بر وجود 100 سند غیرقابل خدشه در تروریست بودن آمریکا خاطرنشان کرد: این اسناد معتبر موجبات رسوایی و اضمحلال استکبار جهانی را فراهم می‌کند.
امام جمعه جم ابراز داشت: اگر قانونی وجود داشته باشد که آمریکا را در محکمه‌ای عادل محاکمه کنند، می‌توانیم به راحتی این کشور را محکوم کنیم.
گنجی یادآور شد: امروز شاهد موج بیداری در کشورهای اسلامی و حتی کشورهای غربی هستیم و جنبش عظیم وال‌استریت سبب نگرانی عمیق آمریکا و نظام سرمایه‌داری شده است.
وی افزود: بیش از یک ماه است که مردم علیه آمریکا و نظام سرمایه‌داری قیام می‌کنند و نظام سرمایه‌داری را زیر سئوال برده‌اند که این امر لرزه بر اندام آمریکا انداخته است.
امام جمعه جم بیان داشت: راهپیمایی بی‌نظیر امروز مردم کشور بر علیه استکبار جهانی نشان داد که مردم هنوز نیز انقلاب را دوست دارند و هرگز 13 آبان و تسخیر سفارت آمریکا را فراموش نمی‌کنند.
در پایان این مراسم که با حضور پرشور مردم در کنار دانش‌آموزان و دانشجویان برگزار شد، قطعنامه راهپیمایی قرائت شد که با تکبیرهای پیاپی راهپیمایان مورد تایید قرار گرفت.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول