اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان غربی:

راهپیمایی امروز ابهت پوشالی آمریکا را شکست

خبرگزاری فارس: استاندار آذربایجان غربی گفت: راهپیمایی امروز مردم ایران ابهت پوشالی آمریکا را شکست.

راهپیمایی امروز ابهت پوشالی آمریکا را شکست
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه وحید جلال‌زاده ظهر امروز بعد از خطبه‌های نماز جمعه امروز در راهپیمایی روز 13 آبان ماه، اظهار کرد: ملت ایران مردمی همیشه در صحنه است که با حضور پرشور خود در این راهپیمایی توانستند مشتی محکم بر دهان یاوه‌گویان بزنند.
وی با بیان اینکه مردم ایران همواره در صحنه حضور دارند، ‌تصریح کرد: مردم ایران اسلامی همواره در تبعیت از ولایت‌فقیه توانسته‌اند قله‌های موفقیت را فتح کنند.
این مسئول با تبریک چنین بینش و آگاهی به مردم همیشه در صحنه استان،‌ خاطرنشان کرد: مردم ایران همواره در کنار هم بردار و برابر هم بودند.
جلال‌زاده با بیان اینکه مردم ایران اسلامی همواره در کنار هم با صلح و دوستی زندگی کرده‌اند، گفت: آذربایجان غربی رنگین‌ کمان اقوام و مذاهب است و با توجه به تنوع قومیتی که در استان وجود دارد صلح و دوستی در این استان حکم‌فرما بوده ‌است.
وی در ادامه با اشاره به سالروز تسخیر لانه جاسوسی اظهار کرد: تسخیر لانه جاسوسی از حرکت‌های نادر و ارزشمند در تاریخ انقلاب اسلامی ایران به رهبری هوشمندانه امام و رهبر کبیر انقلاب اسلامی است.
این مسئول تصریح کرد: در این روز رنگین کمانی که از خون شهیدان دانش‌آموز به جای ماند خط نورانی انقلاب را تا 22 بهمن 57 امتداد بخشید تا در 13 آبان 58 دانشجویان انقلابی در حمایت از دانش‌آموزان شهید خود انقلابی بزرگ را با تسخیرلانه جاسوسی رقم زنند.
استاندار ارذبایجان غربی اعلام کرد: تسخیر لانه جاسوسی قدرت شکست‌ناپذیر آمریکا را درهم شکست و فریاد آزادگی و ظلم‌ستیزی ملت قهرمان ایران را در صحنه‌های بین‌المللی طنین‌انداز کرد.
جلال‌زاده با گرامیداشت روز 13 آبان، افزود: امروز به عنوان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است و در این روز شاهد حضور مردم در صحنه بودیم حضوری که بار دیگر ابهت پوشالی آمریکا را در هم شکست.
وی ادامه داد: امروز مردم با فریادهای خود بار دیگر برای رسوا کردن آمریکا و همدستان او شعار مرگ بر آمریکا سر دادند و بار دیگر با آرمان‌های شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس و امام شهدا تجدید میثاق کردند.
این مسئول اعلام کرد: امروز تمام دنیا به ملت ایران توجه دارد و مردم ایران نیز با آگاهانه و هوشیار مسیر خود را انتخاب کرده‌آند و در راستای منویات رهبری گام بر می‌دارند.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول