اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خطیب نماز جمعه بابل:

آمریکاییها در 200 سال پیش 150 جنگ علیه ملت‌ها راه‌اندازی کردند

خبرگزاری فارس: خطیب موقت نماز جمعه بابل گفت: نماینده کنگره آمریکا در افشاگری‌های اخیر خود علیه عملکرد آمریکا اعلام کرد، آمریکایی‌ها در 200 سال پیش که به استقلال رسیدند حدود 150 جنگ علیه ملت‌ها راه اندازی کرده‌اند.

آمریکاییها در 200 سال پیش 150 جنگ علیه ملت‌ها راه‌اندازی کردند
به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، حجت‌الاسلام سید حسین ابراهیمیان امروز در خطبه‌های نماز جمعه بابل اظهار داشت: 13 آبان مصادف با چهار مناسبت مهم دستگیری و تبعید امام راحل به ترکیه، به خاک و خون کشیدن دانش‌آموزان و دانشجویان تهران و روز دانش آموز، اشغال لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان خط امام و از همه مهم‌تر روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است.
وی افزود: امروز روزی است که امام خمینی (ره) فرمودند هرچه فریاد دارید بر سر آمریکا بکوبید چراکه در دشمنی دولت آمریکا به ملت ما تردیدی وجود ندارد.
ابراهیمیان بیان داشت: آمریکا 50 سال منافع ملی ما را غارت کرد، از رژیم شاهنشاهی چند دهه حمایت کرد، با انقلاب ما 30 سال مبارزه کرد، جنگ هشت  ساله را علیه کشور ما ترتیب داد، تحریم‌های اقتصادی پی درپی بر ما تحمیل و از تروریست‌ها حمایت کرد.
این مسئول بیان داشت: نماینده کنگره آمریکا در افشاگری‌های اخیر خود علیه عملکرد آمریکا بیان کرد: آمریکایی‌ها در 200 سال پیش که به استقلال رسیدند حدود 150 جنگ علیه ملت‌ها راه اندازی کرده هر سال به طور متوسط یک بار نیروی نظامی خود را به کشورهای مختلف گسیل می‌کردند تا موجبات آزار و اذیت مردم را فراهم کنند، از جنگ جهانی دوم 20 مورد عملیات مخفی برای نفوذ در کشورهای دیگر صورت داده، با حملات خود به بعضی کشورها مردم را به خاک و خون کشیده و 120 هزار نفر از ساکنان آمریکای مرکزی را با بمباران شیمیایی نابود کردند.
ابراهیمیان تصریح کرد: برخی افراد بیان می‌کنند چرا نباید با آمریکا به مذاکره بنشینیم آیا به نظر شما این رژیم می‌تواند مدافع ملت‌ها باشد و دم از دموکراسی و آزادی بزند از منظر قرآن نیز هیچ جایی برای مذاکره و دوستی با استکبار وجود ندارد.
وی افزود: در قرآن ویژگی استکبار به وضوح بیان شده آن جایی که می‌فرماید باور کنید که سرسخت‌ترین دشمن شما استکبار است و این دشمنی توهم نیست بلکه حقیقت است، هرگز استکبار دوست ندارد هیچ خیر و منفعتی به شما برسد آنها دنبال منافع خود هستند نه منافع دولت‌های محروم، استکبار آرزو دارد شما نرمش نشان دهید تا بر شما سواری کند.
ابراهیمیان متذکر شد: استکبار دوست دارد با او سازش کنید تا شما را در رنج و فشار قرار دهد، آنها از هیچ توطئه و نقشه‌کشی علیه شما دست بر نمی‌دارند، استکبار می‌خواهد از راهی که انتخاب کردید برگردید و از آرمان خود دست بکشید، آنها نه مکتب شما را قبول دارند و نه رهبر شما را تحمل می کنند و هدف استکبار خاموش کردن نور خدا و به تسخیر کردن ملت شما است.
وی اذعان داشت: حضور پرشور دانش‌آموزان در راهپیمایی 13 آبان مشت محکی بر دهان ابرقدرت‌ها است.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول