اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نشست از جنگ سخت تا جنگ نرم در لرستان برگزار شد

خبرگزاری فارس: نشست تحلیلی از جنگ سخت تا جنگ نرم به منظور بررسی ابعاد مختلف تهاجم فرهنگی، در دانشگاه علوم پزشکی لرستان برگزار شد.

نشست از جنگ سخت تا جنگ نرم در لرستان برگزار شد
به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی لرستان، این همایش به همت معاونت دانشجویی، فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی لرستان و با حضور جمعی از اساتید و دانشجویان کشور در سالن اجتماعات دانشکده پیراپزشکی برگزار شد.
موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی (ره) قم و از استاد دانشگاه در این نشست، مهم‌ترین شیوه جنگ نرم را جنگ رسانه‌ای دانست و گفت: غرب با راه‌اندازی روزنامه‌ها و شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی مختلف سعی می‌کند اعتقادات دینی جوانان ما را تضعیف کند.
جهان‌بین افزود: امروز شاهد هستیم که 2 هزار و ۵۰۰ شبکه ماهواره‌ای قابل دریافت در کشور وجود دارد که این شبکه‌ها مستقیماً توسط سازمان‌های اطلاعاتی غرب اداره می‌شوند.
وی گفت: تا زمانی که ایمان، اخلاص و رهبری را داریم کسی نمی‌تواند ما را شکست دهد و به همین دلیل است که دشمن پس از ناکامی در جنگ سخت نوع جنگ را عوض کرده و به جنگ نرم روی آورده است.
به گفته وی، دشمن جنگی را به راه‌انداخته است که کسی نمی‌تواند آن را ببیند و برخی‌ها هم به اشتباه می‌گویند که چون دشمن جلوی چشمان ما نیست، پس دشمنی هم وجود ندارد.
وی هدف جنگ نرم دشمن را بیدار کردن امیال درونی افراد عنوان کرد و گفت: شبکه‌های ماهواره‌ای برای این فعال شده‌اند که امیال درون ما را تحریک کنند و آن وقت است که دیگر کسی جلودار آن نیست.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول