اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یک تحلیلگر سیاسی مطرح کرد:

جنگ نرم قوی‏تر شده است / راه‏اندازی 3 هزار شبکه غیر مجاز برای مردم ایران

خبرگزاری فارس: یک تحلیلگر سیاسی اعتقاد دارد: امروز جنگ نرم قوی‏تر شده و راه‏اندازی بیش از 3 هزار شبکه قابل دسترسی برای مردم ایران در همین راستا صورت گرفته است.

جنگ نرم قوی‏تر شده است / راه‏اندازی 3 هزار شبکه غیر مجاز  برای مردم ایران
به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، ابوالفضل دربانیان ظهر امروز به مناسبت هفته بسیج دانش‏آموزی در نشست فرهنگی سیاسی حلقه‏های صالحین بسیج دانش‏آموزی حوزه ایمان شاهرود که با حضور بیش از 150 نفر از اعضای حلقه‏های صالحین واحدهای مقاومت پیشگام در محل کانون بسیج جوانان شاهرود برگزار شد، در سخنانی با گرامیداشت هفته بسیج دانش‏آموزی، به توطئه‏های دشمنان در ایجاد جنگ نرم اشاره کرد.
این هادی سیاسی گفت: استکبارگران با استفاده از شیوه‏های نرم به مقابله با نظام جمهوری اسلامی برخاسته‌اند و در این زمینه برای گرفتار کردن نسل جوان جامعه و تهی کردن آنان از فرهنگ و اسلام با ساخت فیلم‏های سینمایی، سریال‏ها و بازی‌های رایانه‌ای و با استفاده از امواج ماهواره و اینترنت در تلاش برای بی‌هویت کردن جوانان ما هستند.
هادی سیاسی بسیج سپاه شاهرود در ادامه سخنان خود با اشاره به شبکه‌های ماهواره‏ای اظهار داشت: هدف اکثر این شبکه‌ها القای مسائل جنسی و بی‏بند و باری فرهنگی و اخلاقی و گرفتار کردن جوانان در این مسائل است.
دربانیان ادامه داد: راه‏اندازی بیش از 3 هزار شبکه قابل دسترسی برای مردم ایران که عمدتاً مربوط به فیلم‏ها و سریال‌های مبتذل و مستهجن است، دسیسه‏ای بوده تا فکر و عقیده جوانان ما هدف قرار گیرد.
این تحلیلگر سیاسی با اشاره به بالابردن بصیرت در بین قشر جوان جامعه گفت: شما دانش‏آموزان بسیجی باید خود را به سلاح بصیرت که مهم‏ترین ابزار در عصر امروز برای شناخت حق و باطل است، مجهز کنید تا دشمنان نتوانند با شگردهای پر زرق و برق خود شما را به دام خود انداخته و باعث نابودی شما شوند.
در این نشست فرهنگی سیاسی، حاضران سئوالات خود در مورد جنگ نرم دشمن را مطرح کردند و هادی سیاسی بسیج به آنها پاسخ گفت. 
این نشست در جهت تعمیق و افزایش بصیرت دانش‏آموزان بسیجی عضو حلقه‏های صالحین واحدهای پیشگام بسیج دانش‏آموزی حوزه ایمان شاهرود برگزار شد.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول