اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه بسیج گناباد:

برای مقابله با جنگ نرم باید بصیرت را ارتقا بخشیم

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه بسیج گناباد گفت: در مقابله با جنگ نرم دشمن باید بصیرت و آگاهی خود را ارتقا بخشیم تا بتوانیم ذهن و فکر دشمنان را دنبال کنیم.

برای مقابله با جنگ نرم باید بصیرت را ارتقا بخشیم
به گزارش خبرگزاری فارس از گناباد، سرهنگ سعید فولادی صبح امروز در جمع فرماندهان واحدهای مقاومت مدارس گناباد اظهار داشت: دشمنان انقلاب و اسلام هوشیارتر شدند و با درایت و هوشیاری بیشتری کار را دنبال می‌کنند.
وی افزود: کاری که از دست ما بر می‌آید این است که بصیرت و آگاهی خود را ارتقا بخشیم تا بتوانیم ذهن و فکر دشمنان را دنبال کنیم. 
فرمانده ناحیه بسیج گناباد ادامه داد: دشمن، امروز با جنگ نرم با همه توان خود وارد عرصه شده و همه امکانات را بکار گرفته است.
فولادی افزود: دشمن این جنگ را نه تنها در مرزها بلکه به خانه‌های ما وارد شده و هزینه‌های میلیاردی می‌کند تا بتواند کانون گرم خانواده‌های ایرانی را از هم بپاشد و این وحدت و همدلی ملت ایران را از بین ببرد.
وی افود: در جنگ سخت همانطور که ابزار ما به اندازه ابزار و امکانات دشمن نبود در برابر جنگ نرم هم آنها جلوتر از ما هستند اما یک عامل در وجود رزمندگان ما بوده و هست و آن عامل ایثار و شجاعت و مقاومت بوده است.
فولادی تصریح کرد: تکلیف ما در حال حاضر مشخص است که فریب تبلیغات را نخوریم و سعی کنیم پایه‌های معنوی و دینی خود را محکم نماییم و در این راه دست عزیزان نوجوان و جوان جامعه که متاسفانه در نوک حمله جنگ نرم قرارگرفته اند را بگیریم.
معاون پرورشی آموزش و پرورش گناباد نیز ضمن تقدیر و تشکر از فرماندهان واحدهای مقاومت مدارس پیرامون طرح صالحین و اجرای این طرح در مدارس گفت: دانش‌آموزان به عنوان فونداسیون وسیع و گسترده در جامعه، می‌طلبد آن تغییراتی که مقام معظم رهبری برای رفتار دانش‌آموز تعریف نموده، ما نیز همگام با طرح صالحین در آموزش و پرورش پیاده نماییم.
علی مشکین‌رو افزود: این طرح دانش‌آموزانی را می‌طلبد که مقید به فرهنگ دینی، ملی خود باشند و دارای خصوصیت برجسته اخلاق فردی و کوشنده برای ساختن ایرانی پرصلابت، با اهدافی که برایش تعریف شده باشند.هجمه‌ای که برای مقابله با انقلاب اسلامی در سطح جهان تهیه شده بیشتر متوجه این قشر است.
مشکین‌رو ادامه داد: از جهتی که آسیب‌پذیری این دانش‌آموزان نسبت به دیگران بیشتر است، بنابراین برای اینکه با این برنامه‌ها مقابله کنیم و قدم‌های مفید و موثری برداریم، اگر بتوانیم در تسهیل اهداف طرح صالحین در دانش‌آموزان این خصلت و شاخصه را ایجاد کنیم که به خودباوری برسند تقریبا می‌توان گفت این فعالیت تا حدی موثر بوده است.
وی تصریح کرد: مسئله اصلی در طرح صالحین این است که دانش‌آموزان به خودباوری در حیطه اطلاعات – فرهنگ اسلامی و دلبستگی به فرهنگ ملی و دینی خود برسند.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول