اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

فرماندار نمین:

بی‌هویتی آفت بزرگ جنگ نرم است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان نمین گفت: آفت بزرگ جنگ نرم آغاز شده از سوی دشمن، بی‌هویت کردن ملت‌هاست.

بی‌هویتی آفت بزرگ جنگ نرم است
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سیدتقی دریتیم صبح امروز در یادواره 15 شهید دانش‌آموز نمین در مسجد جامع این شهر اظهار داشت: دشمنان انقلاب اسلامی با ناکامی در صحنه جنگ رو‌در‌رو و نبرد سخت امروز در سنگر جنگ نرم تمام توان خود را به کار گرفتند تا ملت ایران و انقلاب اسلامی را به زانو درآورند تا شاید بتوانند به گمان خود باج‌گیری کنند.
وی تصریح کرد: ملت ایران همان‌گونه که در سه دهه گذشته به هیچ امپراطور و ابرقدرتی باج نداده است امروز نیز قصد باج دادن به نظام سلطه غرب را ندارد چرا که کوچک‌ترین عقب‌نشینی از آرمان و اهداف ملی و اسلامی می‌تواند به گستاخ شدن دشمنان در صحنه‌های مختلف منتهی شود.
دریتیم بهترین روش و ابزار برای مقابله با تهدیدات و توطئه‌های دشمنان را آشنا کردن مردم با این آرمان‌ها دانست و افزود: ملت ایران ملتی مجاهد است که در تاریخ معاصر توانسته در صحنه‌های مختلف نقش‌آفرین بوده و اقتدار جهانی خود را حفظ کند.
این مسئول خاطرنشان کرد: اگر دشمنان ما امروز در صحنه مقابله، تغییر تاکتیک دادند نه از باب خوش خیالی بلکه از باب ناچاری است چرا که تمام درهای نفوذ این ملت با اراده‌ای آهنین، به روی آنان بسته است.
وی در ادامه اضافه کرد: نباید خیال کنیم که دشمن دست از توطئه‌های خود برمی‌دارد چرا که این خیال خامی است که ممکن است ما را منحرف کند و باید همیشه آمادگی، هوشیاری، بصیرت و آگاهی خود را به گونه‌ای افزایش دهیم تا استکبار جهانی نتواند در مورد این ملت شیطنتی را انجام دهد.
فرماندار نمین استمرار راه شهدا را در شناخت آرمان آنها دانست و گفت: شهادت بزرگ‌ترین افتخار در نظام اسلامی است که دانش‌آموزان ما با داشتن سن ظاهری کم اما با شعور و عمق فهم خود توانسته‌اند بهترین مسیر را در زندگی خود انتخاب کنند.
به گزارش فارس، فرمانده سپاه نمین نیز در سخنانی با اشاره به برگزاری یادواره شهدای دانش‌آموز با محوریت شهید مرحمت بالازاده افزود: حضور مردم در این مراسم‌ها به ویژه در شهرهای مختلف سبب شد تا روح شهدا از غیرت و همیت این ملت شاد و خشنود باشد.
عظیم سرداری تصریح کرد: شهدای ما امروز بزرگ‌ترین حق را بر گردن ما دارند چرا که آنها با مجاهدت خود و گذشت از تمام داشته‌هایشان تنها به فکر پایداری نظام، اسلام و میهن بودند.
در این مراسم که جمعی از خانواده‌های شهدا، دانش‌آموزان، فرهنگیان و اقشار مختلف مردم حضور داشتند مداحی و قرائت شعر در شأن شهدا انجام شد و تعدادی از ایثارگران نیز به بیان خاطره‌ از شهدا و رزمندگان پرداختند.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول