اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بشرویه:

بسیج بال پرواز معنوی دانش‌آموز است

خبرگزاری فارس: مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بشرویه گفت: بسیج محل پرورش روحیات معنوی، دینی و انسانی است و دانش‌آموزان در قالب بسیج با دو بال معنویت و بال علم و معرفت اوج می‌گیرند.

بسیج بال پرواز معنوی دانش‌آموز است
به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، حجت‌الاسلام مرتضی عمارلو صبح امروز در جمع دانش‌آموزان بسیجی بشرویه در مراسم نواخته شدن زنگ ایثار و شهادت همزمان با هفته بسیج ‌دانش‌آموزی در محل مدرسه دخترانه کیانی‌زاده اظهار داشت: بسیج در سال‌های حماسه و ایثار موقعیتی را فراهم کرد که روح معنویت و دین و ایمان متبلور باشد و اکنون نیز در صحنه‌های مختلف همان روحیات و منش را در جامعه تسری می‌دهد.
وی ادامه داد: دانش‌آموز در محیط مدرسه برای پیشرفت و تعالی به دو بال نیاز دارد تا بتواند به راه درست و صحیح برسد و این امکان در آموزش و پرورش ایران اسلامی با وجود یک بال معنوی و معرفتی به نام بسیج و بال علم و دانش و اطلاع‌افزایی میسر شده است.
در ادامه این مراسم دانش‌آموزان بسیجی شهرستان در قالب مقاله‌هایی به بیان زندگی و نوع رفتار شهدای دانش‌آموز بسیجی از جمله شهید حسین فهمیده، شهید سهام خیام و شهید مرحمت بالازاده پرداختند.
جلسه برنامه‌ریزی راهپیمایی گسترده یوم‌الله 13 آبان نیز در شهرستان بشرویه در محل فرمانداری شهرستان انجام شد.
فرماندار بشرویه در این جلسه با تقدیر از حضور حماسی و باشکوه مردم در مراسم دیدار با ریاست‌جمهوری عنوان داشت: در روز 13 آبان نیز مردم در روز بسیج دانش‌آموزی با تمام توان و شکوه در مراسم حضور می‌یابند.
غلامرضا پورسلطانی روز 13 آبان امسال شهرستان را به نوعی قابل ‌توجه و مضاعف دانست و یادآور شد: مراسم راهپیمایی شهرستان بعد از برگزاری مراسم دعای ندبه با پخش سراسری از شبکه یک سیما آغاز خواهد شد.
انتهای پیام/خ۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول