اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون هماهنگ کننده سپاه قمر بنی هاشم(ع):

تجلیل از بسیجیان احیای فضائل اخلاقی در جامعه است

خبرگزاری فارس: معاون هماهنگ کننده سپاه قمر بنی هاشم(ع) گفت: تجلیل از بسیجیان، پاسداشت روحیه ایثار و از خودگذشتگی و احیای فضایل در جامعه است.

تجلیل از بسیجیان احیای فضائل اخلاقی در جامعه است
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، عباس عباسی عصر امروز در جمع فرماندهان و مسئولان ستاد اجرایی هفته بسیج در این استان، اظهار داشت: بسیجی یعنی فردی با بصیرت که در قالب سازمان منسجم بسیج آماده جانفشانی در راه ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی در ابعاد مختلف است.
وی افزود: یکی از ارزش‌های حیاتی تعیین کننده هر کشوری فرهنگ، اندیشه، باورها، الگوهای رفتاری و زیر ساخت‌های فکری آن کشور در حوزه‌های اجتماعی، سیاسی و فرهنگی است و بسیج با استعداد نیروی انسانی بی‌پایان مردمی می‌تواند در تمامی این زمینه‌ها نقش فعال داشته باشد. 
عباسی ادامه داد: بسیجیان با حضور پرشور و فعال خود در صحنه‌های سخت، بدون هیچ چشم‌داشتی گره‌گشای مشکلات جامعه بوده و هستند. 
معاون هماهنگ کننده سپاه چهارمحال و بختیاری در ادامه با تاکید بر گرامیداشت هفته بسیج، گفت: تجلیل از بسیجیان، پاسداشت روحیه ایثار و از خودگذشتگی و احیای فضایل در جامعه است.
وی همچنین با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش‌آموز و فرهنگی به تشریح دیدگاه‌های فکری موجود در غرب و منطقه پرداخت و گفت: اصالت فرد در ایدئولوژی‌های غربی نتوانسته آنها را به سرمنزل مقصود برساند.
عباسی افزود: نظام‌های موجود در کشورهای منطقه نیز نشان داده‌اند نمی‌توانند پاسخگوی نیازهای مردمشان باشند و به همین دلیل موج بیداری اسلامی خواهان برچیده شدن نظام حاکم برآنهاست.
معاون هماهنگ کننده سپاه چهارمحال و بختیاری با اشاره به اهمیت وجود شور و نشاط و آگاهی در جوانان و نوجوانان، گفت: شور و شعور جوانان و نوجوانان زمینه‌ساز ایجاد تحول در جامعه است و برنامه‌ریزی صحیح و درست بهره‌وری از نشاط جوانی را مضاعف می‌کند.
عباسی گفت: شادابی، پویایی و اقتدار انقلاب اسلامی مرهون خون هزاران شهید گلگون کفن است که به پای این نهال ارزشمند ریخته شده است.
وی افزود: پایداری و ثبات انقلاب‌های مردمی با نثار خون‌های پاک جوانان به ثمر می‌رسد و این موضوع در انقلاب‌های اسلامی منطقه به وضوح دیده می‌شود.
عباسی بصیرت و بینش آگاهانه در مورد مسایل روز داخلی و خارجی را لازمه تحلیل درست دانست و گفت: بهترین تحلیل‌های روز را مقام معظم رهبری ارائه می‌کنند که نمونه آن پیشرفت موج بیداری تا قلب اروپا و آمریکا است.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول