اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه زرند:

حلقه‌های معرفتی بصیرت دانش‌آموزان را افزایش می‌دهد

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه زرند گفت: ایجاد حلقه‌های معرفتی در مدارس آگاهی و بصیرت دانش‌آموزان را در تمام زمینه‌ها بالا می‌برد.

حلقه‌های معرفتی بصیرت دانش‌آموزان را افزایش می‌دهد
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از روابط عمومی سپاه ناحیه شهرستان زرند، منوچهر شمس‌الدینی در نشست معرفتی و بصیرت حلقه‌های طرح صالحین حوزه بسیج دانش‌آموزی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و هفته بسیج دانش‌آموزی اظهار داشت: دشمنان این نظام و انقلاب که راه‌های مختلفی از جمله حمله نظامی، تحریم اقتصادی علیه این انقلاب و نظام جمهوری اسلامی به کار بردند و همواره با شکست مواجه شدند.
وی تصریح کرد: امروزه با جنگ نرم و از طریق رسانه‌های ارتباط جمعی، ماهواره و اینترنت وارد شدند و تمام تلاش خود را علیه این نظام و انقلاب به کار بستند تا به اهداف خود برسند.
شمس‌الدینی با تأکید بر بالا بردن آگاهی و بصیرت افزود: آموزش و پرورش و مدارس بهترین شیوه برای مقابله با جنگ نرم دشمنان است و مربیان با برنامه‌ریزی مناسب و ایجاد حلقه‌های معرفتی در مدارس آگاهی و بصیرت دانش‌آموزان را در همه زمینه‌ها بالا می‌برند.
حمید نورالدینی رئیس آموزش و پرورش شهرستان زرند بسیج را سرمایه این نظام و انقلاب و ولایت برشمرد و گفت: بسیجی در هر عرصه‌ای وارد شده با سربلندی بیرون آمده است.
وی افزود: آنچه که امروز دشمنان این نظام و انقلاب را ناامید می‌کند، حضور بسیجیان در صحنه است و امروز به دنبال تضعیف این نیروی عظیم است، دشمن تلاش می‌کند ملت را در نظام و انقلاب دلسرد کند که باید مواظب و مراقب باشیم.
رئیس آموزش و پرورش شهرستان زرند گفت: برگزاری حلقه‌های معرفتی و بصیرت در واحدهای مقاومت دانش بهترین راه مقابله با جنگ نرم دشمن است.
به مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی نشست روشنگری و بصیرت دانش‌آموزان بسیجی با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه زرند و مربیان و دانش‌آموزان بسیجی در دبیرستان علامه طباطبایی این شهرستان برگزار شد.
حجت‌الاسلام محمد جعفری مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه زرند با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش‌آموز این شهرستان گفت: باید خداوند متعال را شکرگزار باشیم که در مملکت و نظامی زندگی می‌کنیم که ثمره خون هزاران هزار شهید، جانباز و ایثارگر است.
 وی افزود: اگر جوانان و نوجوانان آن روز در دفاع مقدس حاضر نمی‌شدند، سرنوشت ما از عراق و افغانستان بهتر نبود.
جعفری خاطرنشان کرد: در جنگ دیروز سنگر و هدف دشمن مشخص بود، اما امروز در جنگ نرم نه خاکریزی است و نه سنگری که بشود به آن پناه برد و دشمن از طریق جنگ نرم و شبیخون فرهنگی با تمام توان آمده تا ما را از راهی که داریم منحرف کند.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول