اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه مقاومت شهرکرد:

بصیرت لازمه خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان است

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت شهرکرد گفت: بصیرت لازمه خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان است.

بصیرت لازمه خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان است
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، مهران مرادی بعدازظهر امروز در جمع مسئولان بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان سپاه این استان اظهار داشت: نوای دلنواز و دلنشین تفکر بسیج در همه جای دنیا طنین‌انداز شده است.
‌وی تصریح کرد: این آسایش و امنیتی که ما امروز از آن برخورداریم به خاطر فداکاری و از خودگذشتگی شهدا و به‌ویژه شهدای دانش‏آموز امثال شهید فهمیده، مرحمت بالازاده و شهیده سهام خیام است.
وی افزود: دوران جنگ سخت به سر رسیده و دشمنان نظام و انقلاب از طریق جنگ نرم علیه نسل جوان ما وارد عمل شده‌اند.
مرادی بصیرت را ابزار مقابله با جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دشمن برشمرد و گفت: فضای مجازی، ماهواره و محصولات فرهنگی مبتذل و فاسد از ابزار مدرن شبیخون فرهنگی استکبار است که دشمن تلاش دارد تا با بهره‎گیری از آن جوانان و نوجوانان را از انقلاب و راه امام (ره) و شهدا جدا و از مسیر انقلاب منحرف کند.
فرمانده ناحیه مقاومت شهرکرد تصریح کرد: امروزه هر چقدر فرهنگ شهید و شهادت بیشتر در جامعه ترویج و تعمیق یابد مسیر متعالی انقلاب و نظام اسلامی هموارتر می‌شود.
وی اضافه کرد: باید بدانیم که امروزه این نظام امنیت، پیشرفت و دستاوردهای خویش را مرهون و مدیون شهدا و رهبری‌های حکیمانه حضرت روح الله(ره) است و تبیین فرهنگ شهادت‌طلبی در جامعه می‌تواند در خنثی‌سازی توطئه‌های جنگ نرم دشمن کارساز و مؤثر واقع شود.
مرادی اولویت نخست بسیج و سپاه را مقابله با جنگ نرم دشمن عنوان کرد و افزود: به منظور مقابله با این جنگ نابرابر باید شاخص‌های سیاسی، معنوی، اعتقادی و فرهنگی مردم به ویژه نسل جوان تقویت و ارتقا پیدا کند.
وی با بیان اینکه دشمن برای صدمه زدن به این نظام مداوم در فکر توطئه و حربه است، گفت: برای سربلندی در جنگ نرم دشمن باید به سلاح ایمان و تقوا مجهز شده و دشمن و فتنه‌های آن را به خوبی شناخته و آن را روز به روز رصد کنیم.
وی تصریح کرد: دشمنان خارجی و معاندان داخلی برای براندازی انقلاب و نظام اسلامی همیشه در فکر طرح و نقش جدید هستند که در این زمینه باید مردم به آگاهی کامل رسیده و علاوه بر تقویت بصیرت دینی خویش نیز عقبه‌شناسی خوبی را از دشمنان داخلی و خارجی داشته باشند.
انتهای پیام‌/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول