اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کوهرنگ:

13 آبان سند بصیرت دانش‌آموزان است

خبرگزاری فارس: امام جمعه کوهرنگ گفت: واقعه 13 آبان سند بسیار مهمی بر بصیرت و آگاهی دانش‌آموزان، دانشجویان و فرهنگیان پیرو خط امام و ولایت است.

13 آبان سند بصیرت دانش‌آموزان است
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام حسین مالکی عصر امروز در دیدار با دانش‌آموزان بسیجی این شهرستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر دانش‌آموز و فرهنگی، اظهار داشت: شهید فهمیده نمونه بارز دانش‌آموزانی است که با بصیرت و فهم انقلابی خود آن حماسه جاودانی را آفرید که حضرت امام خمینی(ره) وی را رهبر خطاب کرد.
وی با بیان نقش دانش‌آموزان و فرهنگیان در پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: واقعه 13 آبان، حضور در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل و شرکت در صحنه‌های ملی و مذهبی، سند بسیار مهمی بر بصیرت و آگاهی دانش‌آموزان، دانشجویان و فرهنگیان پیرو خط امام و ولایت است.
مالکی ادامه داد: پیشرفت در عرصه‌های علمی، فناوری و دانش‌های پیشرفته روز در سایه تلاش خستگی ناپذیر جوانان ولایت‌مدار و دلسوز این مرز و بوم به دست می‌آید.
امام جمعه کوهرنگ حرکت در صراط حق و دوری از وسوسه‌های شیطانی را اصل مهم در سعادت دنیا و آخرت عنوان کرد و بر ارتباط بیشتر جوانان و نوجوانان دانش‌آموز با مساجد و شرکت در نمازهای جمعه و جماعت تاکید کرد.
وی  با بیان اینکه دانش‌آموزان در تمامی عرصه‌های پیروزی انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس و پس از آن از حامیان ولایت بوده‌اند، گفت: شهدایی مانند شهید فهمیده با لبیک به فرمان امام خمینی(ره)، از جان خود گذشتند و درس ایثار و فداکاری به آیندگان دادند.
مالکی با توصیه جوانان و نوجوانان به حضور در برنامه های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی به ویژه نماز جمعه، گفت: ادامه راه امام(ره) و شهدا در تبعیت و پیروی از خط و فرمان ولایت و مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای است.
وی خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان رشید این سرزمین مانند حسین فهمیده، فهم و کمال خویش را به جهانیان عرضه داشتند و غیرت و مردانگی را به ظهور رساندند.
به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج دانش‌آموزی، دانش‌آموزان شهرستان کوهرنگ با امام جمعه این شهر دیدار کردند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول