اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه کاشان مطرح کرد؛

جلوه ولایتمداری شهدای دانش‌آموز در بصیرت جوانان امروز

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه کاشان گفت: اگر پیروی و عشق به ولایت در وصیتنامه‌های شهدای دانش‌آموز وجود دارد همین بصیرت را امروز در نسل نوجوان و جوان نیز می‌توان به وضوح مشاهده کرد.

جلوه ولایتمداری شهدای دانش‌آموز در بصیرت جوانان امروز
سرهنگ جواد نائینی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کاشان با گرامیداشت 13 آبان ماه روز دانش‌آموز اظهار داشت: نوجوانان و جوانان امروز جامعه ما کمتر از همسالان خود در دوران دفاع مقدس نبوده و از این حیث هیچ نگرانی وجود ندارد.
به گفته وی دانش‌آموزان امروز به مراتب دقیق‌تر و با ظرافت‌تر از گذشته مسائل انقلاب را رصد کرده و ریشه‌ها را شناخته و در طوفان فتنه‌ها مطیع ولایت هستند و بر اساس رهنمودها و فرامین مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای حرکت می‌کنند.
فرمانده سپاه کاشان حضور هزاران نوجوان و جوان در مراسم اعتکاف و حضور فعال در واحدها و پایگاه‌های بسیج را نمونه‌هایی از معنویت‌گرایی در نسل امروز دانست و یادآور شد: به مناسبت روز دانش‌آموز چهار هزار نفر از دانش‌آموزان کاشانی عازم مناطق جنگی می‌شوند که این امر در ایجاد پیوند معنوی میان نسل امروز و گذشته انقلاب نقش بسزایی دارد.
وی تعداد شهدای دانش‌آموز کاشان را 300 نفر عنوان و بیان کرد: اگر پیروی و عشق به ولایت در وصیتنامه‌های شهدای دانش‌آموز وجود دارد همین بصیرت را امروز در نسل نوجوان و جوان نیز می‌توان به وضوح مشاهده کرد.
نائینی خاطرنشان کرد: جوانان ما همواره در دفاع از انقلاب پیشرو بوده‌اند، به ویژه جوانان بسیجی با بصیرت مضاعف و حضور به موقع در میدان اجازه تعرض به ارزش‌های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی را به هیچ معاند و یا منحرفی ندادند. 
وی شهرستان کاشان را در ایجاد حلقه‌های صالحین پیشگام دانست و افزود: در راستای افزایش بینش و بصیرت بسیجیان در ابعاد مختلف تربیتی، آموزشی، قرآنی و اعتقادی 300 حلقه 22 نفره توسط ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان ایجاد شده‌است.
نائینی تصریح کرد: با تعاملی که با آموزش و پرورش شهرستان کاشان نیز انجام شده 20 هزار دانش‌آموز برادر و خواهر به حلقه‌های صالحین به عنوان شجره طیبه بسیج پیوسته‌اند.
وی با اشاره به حضور دانش‌آموزان در صحنه‌های مختلف دفاع از نظام جمهوری اسلامی گفت: من به بصیرت و درک دانش‌آموزان امروز ایمان دارم.
این مسئول در پایان 13 آبان، روز دانش‌آموز را برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی توصیف و آن را نماد عینی مبارزه با استکبار جهانی قلمداد کرد.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول