اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش زابل:

عرصه‌های سیاسی بصیرت دانش‌آموزان را افزایش می‌دهد

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش زابل گفت: حضور دانش‌اموزان در عرصه‌های سیاسی، موجب افزایش بصیرت و آگاهی آنان می‌شود.

عرصه‌های سیاسی بصیرت دانش‌آموزان را افزایش می‌دهد
به گزارش خبرگزاری فارس از زابل، حسن معزی امروز در مراسم صبحگاه مشترک دانش‌آموزان در مدرسه راهنمایی دخترانه تیزهوشان زابل با گرامیداشت یاد و خاطره شهید فهمیده و تبریک هفته بسیج دانش‌آموزی اظهار داشت: بسیج یکی از مقدس‌ترین نهادهای کشور بوده و در تمامی مقاطع همراه ولایت‌فقیه بوده است.
وی افزود: بسیج در دفاع مقدس، یکی از ارکان و عوامل پیروزی بود و امروز نیز در تمامی بخش‌های کشور پیشگام و در صف مقدم قرار دارد.
مدیر آموزش و پرورش زابل در ادامه به ایثارگری‌ها و از خودگذشتگی‌های شهیدان به ویژه شهید فهمیده اشاره کرد و به دانش‌آموزان گفت: حضور شما در صحنه‌های سیاسی ضمن بالا بردن بصیرت و آگاهی و ایفای وظیفه باعث شادی روح بلند شهیدان دانش‌آموز خواهد شد.
معزی از دانش‌آموزان خواست ادامه دهنده مناسبی برای ادامه راه شهیدان باشند.
وی به مراسم یوم‌الله 13 آبان اشاره کرد و بیان داشت: اوج حضور دانش‌آموزان در برنامه‌های بسیج در روز 13 آبان با حضور پر شور و منسجم دانش‌آموزان و همکاران دیده می‌شود.
فرمانده سپاه زابل نیز در این مراسم به عوامل دوران جوانی اشاره کرد و گفت: روحیه نشاط، شادابی، خلاقیت و ابتکار از عوامل مهم دوران جوانی است.
محمد ناظری به نقش پر رنگ و برجسته جوانان و نوجوانان و به ویژه دانش‌آموزان در عرصه‌های مختلف اشاره کرد و افزود: دانش‌آموزان در کنار سایر اقشار مردم در زمان پهلوی نخستین حرکت بسیجی خود را آغاز کردند.
فرمانده سپاه زابل خاطرنشان کرد: روح حضور بسیجیان دانش‌آموز در عرصه دفاع مقدس دیده می‌شود که با شهامت و شجاعت در جبهه‌ها حضور پیدا کردند.
صبح امروز به مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی و با حضور مسئولان ادارات و همکاران فرهنگی و دانش‌آموزان، زنگ ایثار و شجاعت در مدرسه راهنمایی دخترانه تیزهوشان زابل نواخته شد.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول