اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نظارت سپاه شاهرود:

دانش‌آموزان شهید با بصیرت به جبهه‌ها شتافتند

خبرگزاری فارس: مسئول نظارت و تایید صلاحیت نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه ناحیه شاهرود گفت: دانش‌آموزان شهید با بصیرت بالا و درک صحیح شرایط به جبهه‌ها شتافتند تا از انقلاب و اسلام و کشور در مقابل هجوم دشمن دفاع کنند.

دانش‌آموزان شهید با بصیرت به جبهه‌ها شتافتند
به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، عصر امروز یادواره 127 شهید دانش‏آموز شاهرود با حضور بیش از 170 نفر از دانش‏آموزان بسیجی و جمعی از خانواده‏های شهدای دانش‏آموز در نمازخانه دبیرستان شهید میرغفوریان شاهرود برگزار شد.
در این مراسم، محمدرضا محمدی مسئول نظارت و تایید صلاحیت نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه ناحیه شاهرود در سخنانی با گرامیداشت هشتم آبان، سالروز شهادت شهید فهمیده و روز بسیج دانش‏آموزی گفت: شهدای دانش‏آموز ستاره‌های فروزان دوران دفاع مقدس هستند.
وی یادآور شد: آنها با درک درست زمان خود، سنگر دفاع را بر علم ترجیح داده و با بصیرت مثال‌زدنی، از مدرسه به دانشگاه خودسازی راه یافته و با شهادت قبولی خود در این دانشگاه را مهر تایید زدند.
هادی سیاسی سپاه ناحیه شاهرود در ادامه سخنان خود با اشاره به درک صحیح شهدا از دوران خود اظهار داشت: دانش‌آموزان شهید با بصیرت بالا و درک صحیح شرایط به جبهه‌ها شتافتند تا از انقلاب و اسلام و کشور در مقابل هجوم دشمن دفاع کنند و در کنار این مهم درس خود را هم ادامه می‌دادند تا در دو جبهه مبارزه با جهل و مبارزه با ظلم پیروز باشند.
محمدی با اشاره به جنگ موجود در زمان حاضر گفت: در دوران کنونی، شما دانش‌آموزان شرایط دشوارتری دارید؛ چرا که دشمن در دوران دفاع مقدس آشکار بود، اما در حال حاضر دشمن نامرئی است و با سلاح تزویر و نیرنگ و ابزارهای مختلف فرهنگی به مبارزه آمده است.
وی یادآور شد: دانش‏آموزان باید در کنار تقویت علم و دانش خود، بصیرت و بینش خود را در ابعاد مختلف بالا ببرند تا اسیر افسون‌های دشمن و خدای ناکرده در دام آنها گرفتار نشوند؛ چرا که مرگ در این کارزار شهادت نیست و عین ذلت و نابودی است.
مسئول نظارت و تایید صلاحیت نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه ناحیه شاهرود در پایان سخنان خود با اشاره به راه‌های مصونیت در مقابل جنگ فرهنگی و اعتقادی دشمن بیان داشت: الگو قرار دادن شهدا به خصوص شهدای دانش‏آموز و کنکاش در زندگی و سبره و وصیت‌نامه آنها می‌تواند چراغ راه جوانان در مقابل با توطئه‌های دشمن باشد و دانش‌آموزان باید در کنار کسب علم و دانش بر اعتقاد، بصیرت و بینش خود بیفزایند تا در راه شهدا در اعتلای نام مقدس "الله" پیروز و موفق باشند.
در این مراسم، یکی از دانش‏آموزان زندگی‏نامه شهید مرحمت بالا‌زاده از شهدای شاخص بسیج دانش‏آموزی را قرائت کرد و مرثیه‏سرایی در وصف شهدا از دیگر برنامه‏های این مراسم بود.
در حاشیه این مراسم، نمایشگاهی از تصاویر و زندگی‏نامه شهدا برپا و مسابقه‏ای با موضوع شهدا دانش‌آموز شاهرود برگزار شد. 
این یادواره به منظور تجلیل از مقام شهدای دانش‏آموز شاهرود و بیش از 30 شهید واحد مقاومت بسیج پیشگام شهید سیدجعفر میرغفوریان برگزار شد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول