اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

رئیس اداره تبلیغات جم مطرح کرد:

بصیرت‌بخشی به جوانان با اجرای برنامه‌های نوین

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی جم از اجرای 170 برنامه فرهنگ دینی در شهرستان جم خبر داد و گفت: باید با برگزاری برنامه‌های نوین و تاثیرگذار در بصیرت‌بخشی به نسل جوان تلاش کنیم.

بصیرت‌بخشی به جوانان با اجرای برنامه‌های نوین
به گزارش خبرگزاری فارس از جم حجت‌الاسلام سید حسین سادات در جمع خبرنگاران با تشریح برنامه‌های تبلیغات اسلامی این شهرستان اظهار داشت: سازمان تبلیغات در مناسبت‌ها و ایام مختلف در اجرای برنامه‌های فرهنگی تبلیغی اهتمام ویژه‌ای دارد و در شهرستان جم شاهد فعالیت چشمگیر تبلیغات اسلامی هستیم.
وی افزود: روحانیون مستقر و هیئات مذهبی و تشکل‌های مذهبی و همچنین موسسات فرهنگی و دینی همکاری مطلوبی با این سازمان دارند و تبلیغات اسلامی جم در ساماندهی این تشکل‌ها و مجموعه‌های فرهنگی وظیفه حساسی بر عهده دارد.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی جم از اجرای 170 برنامه فرهنگ دینی در شهرستان جم خبر داد و خاطرنشان کرد: در هفت ماه گذشته با همکاری مردم و مسئولان شهرستان و با تلاش هیئت‌های مذهبی بیش از 170 برنامه با موضوعات فرهنگی و دینی در شهرها و روستاهای جم برگزار شده است.
سادات تصریح کرد: برپایی گفتمان‌های دینی در مدارس و مساجد، برگزاری مراسمات مناسبی در جشن‌ها و اعیاد و مراسمات شهادت و وفات و برگزاری محافل انس با قرآن از جمله برنامه‌های اجرایی بوده است.
وی اضافه کرد: دوره‌های مختلف آموزشی قرآنی از قبیل تفسیر، روخوانی، روان‌خوانی و قرائت و تجوید قرآن در تمام شهرها و روستاها برگزار شده و استقبال چشمگیری نیز از این برنامه‌ها به عمل آمده است.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی جم از انتشار گزارش تصویری فعالیت‌های تبلیغات اسلامی جم خبر داد و گفت: به منظور آشنایی اقشار مختلف مردم و مسئولان با ماموریت‌های سازمان و آگاهی از برنامه‌های انجام شده توسط تبلیغات اسلامی، گزارش تصویری عملکرد تبلیغات اسلامی جم در حوزه‌های مختلف در نیمه اول سال، چاپ و منتشر شده است.
سادات بیان داشت: این ویژه‌نامه در 28 صفحه و با بیش از 250 قطعه عکس تهیه شده و در اختیار مسئولان نهادهای مختلف و مردم و هیئت‌های مذهبی قرار گرفته است.
وی یادآور شد: در شرایط کنونی همه باید نسبت به گسترش فعالیت‌های دینی اهتمام ورزیم و باید با برگزاری برنامه‌های نوین و تاثیرگذار در بصیرت‌بخشی به نسل جوان تلاش کنیم.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول