اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی سمنان:

بصیرت سپر مصونیت برابر تیرهای شیاطین است/ بسیاری همچنان غافلند

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان سمنان، بصیرت را سپر و زره انسان در برابر تیرهای شیاطین دانست و تاکید کرد: دوره بصیرت یک رویکرد تعالی بخش در ناجا است.

بصیرت سپر مصونیت برابر تیرهای شیاطین است/ بسیاری همچنان غافلند
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، ظهر امروز مراسم تجلیل از دست‏اندرکاران برگزاری دوره غیرمتمرکز بصیرت در سالن فجر ستاد فرماندهی انتظامی سمنان برگزار شد.
فرمانده انتظامی استان سمنان در این مراسم در سخنانی با تبریک فرارسیدن سالروز ازدواج امیرمومنان علی (ع) و حضرت فاطمه (س)، از تلاش همه عوامل برگزاری دوره غیر متمرکز بصیرت قدردانی کرد.
قاسم نصری در ادامه با اشاره به اینکه بصیرت همانند سپر و زره‏ای است که انسان را در برابر تیرهای شیاطین مصون نگه می‏دارد، خاطرنشان کرد: بی‏بصیرتی قلب از نابینایی ظاهر و چشم بسیار خطرناک‏تر است.
وی با بیان اینکه قلب انسان نیاز به بصیرت دارد، بی‏بصیرتی قلب را منشا انحراف افراد از صراط مستقیم برشمرد و تصریح کرد: بی‏بصیرتی بسیاری از یاران حضرت علی (ع)، شک و تردید آنان در آن شرایط خاص و در نتیجه خانه‏نشینی امیرالمومنین (ع) را به دنبال داشت.
نصری دوران کنونی را به علت غیبت امام عصر (عج) حساس‏تر از زمان علی (ع) خواند و با بیان اینکه فتنه‏ها و گرفتاری‏هایی که در سایه بی‏بصیرتی در تاریخ انقلاب اسلامی پیش آمده کم نبوده، تاکید کرد: با تاکیدات فراوان مقام معظم رهبری، پس از فتنه 88 بسیاری همچنان غافلند و به رهنمودهای معظم‏له توجه ندارند.
وی به تلاش فراوان مسئولان ناجا برای ارتقای همه جانبه ماموران پلیس اشاره کرد و افزود: برگزاری دوره‏های بصیرت یک رویکرد و نگرش تعالی‏بخش است که با توجه به آموخته‏های این دوره و تداوم آن می‏توان مسیر و راه را پیدا کرد.
فرمانده انتظامی استان سمنان به کیفیت برگزاری دوره‏های بصیرت در سطح استان نمره خیلی خوب داد و با قدردانی از شرکت منظم تمام فراگیران در کلاس‏ها، بر انتقال آموخته‏های این دوره به دیگر عوامل تاکید کرد.
در ادامه این مراسم رضا حسینی، معاون تربیت و آموزش فرماندهی انتظامی استان سمنان به ارائه گزارش از چگونگی برگزاری دوره‏های بصیرت پرداخت و در پایان نیز با اهدای یک جلد کلام الله مجید نفیس، لوح تقدیر و هدایایی از دست‏اندرکاران این دوره‏ها تجلیل شد.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول