اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

فرماندار ملارد:

مقابله با جنگ نرم سخت‌تر از دوران هشت سال دفاع مقدس‌ است

خبرگزاری فارس: فرماندار ملارد گفت: مقابله با جنگ نرم به مراتب از دوران هشت سال دفاع مقدس سخت‌تر است.

مقابله با جنگ نرم سخت‌تر از دوران هشت سال دفاع مقدس‌ است
 به گزارش خبرگزاری فارس از ملارد، ناصر بورد عصر امروز در مراسم اعزام 200 دانش‌آموز به مناطق عملیاتی اظهار داشت: نسل امروز را باید با فرهنگ دفاع و ایثار آشنا کرد و آنان را با دوران هشت سال دفاع مقدس مأنوس ساخت.
وی ادامه داد: توجه به دو اصل ایثار و شهادت می‌تواند، نوجوانان و جوانان امروز را با آرمان‌ها و اهداف رزمندگان اسلام در دوران هشت سال مقدس آشنا سازد.
این مسئول گفت: تکریم خانواده شهدا، الگو گرفتن از رزمندگان اسلام، شهدا، جانبازان و آزادگان از مهمترین اقداماتی است که نسل امروز باید آن را سرلوحه زندگی خود قرار دهد.
بورد افزود: امروز دشمن برای رسیدن به اهداف شوم خود نوجوانان و جوانان این سرزمین را مورد هدف قرار داده و در نظر دارد با جنگی نرم به دسیسه خود نزدیک شود.
وی تأکید کرد: برای از بین بردن توطئه‌های دشمنان درایت و هوشیاری لازم است که خوشبختانه جوانان و نوجوانان ایرانی بارها و بارها این مهم را به جهانیان اثبات کرده‌اند.
فرماندار ملارد افزود: مقابله با جنگ نرم به مراتب از دوران هشت سال دفاع مقدس سخت‌تر است چرا که در جنگ نرم دشمن چهره واقعی خود را نمایان نمی‌کند و با ظاهری دوستانه به میدان آمده و درصدد دستیابی به اهداف شوم خود است.
بورد افزود: اطاعت از فرامین رهبری، ایمان، توکل به خدا و اتحاد و همدلی مهمترین اصل در پیروزی است چرا که با داشتن این خصایص دشمن نخواهد توانست به درون نفوذ کرده و مانند همیشه شکست خواهد خورد.
فرماندار ملارد گفت: در این اعزام 200 دانش‌آموز مقطع متوسطه از مدارس شهرستان ملارد در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.
وی هدف از اعزام این دانش‌آموزان را آشنائی نسل‌های سوم و چهارم انقلاب با ارزش‌های هشت سال دفاع مقدس برشمرد و گفت: اگر امروز کشور به امنیت و پیشرفت رسیده است مرهون خون هزاران شهیدی است که در دوران هشت دفاع مقدس از جان خود گذشتند و با حضور در جبهه‌های حق علیه باطل در برابر دشمن ایستادگی کرده و اجازه نداند که ذره‌ای از خاک کشور به دست بیگانگان بیفتد.
این کاروان به مدت سه روز از دوکوهه، منطقه عملیاتی فتح‌المبین و یادمان شهدای شلمچه و شهرهای آبادان و خرمشهر بازدید خواهند داشت.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول