اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد زنجان:

مقابله با جنگ نرم را با جدیت دنبال می‌کنیم

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: باید با جدیت در راستای مقابله با جنگ نرم دشمنان گام برداشته‌ایم و نگذاریم تلاش شهدا فراموش شود.

مقابله با جنگ نرم را با جدیت دنبال می‌کنیم
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علی سهندی در مراسم محفل انس با قرآن کریم که در حسینیه اعظم زنجان برگزار شد، با تسلیت ایام شهادت امام جواد (ع)، اظهار داشت: حاملان و عاملان قرآن کریم نور جامعه اسلامی هستند که همواره مورد تکریم افراد جامعه واقع می‌شوند.
وی ادامه داد: استان زنجان جایگاه پایتخت شور و شعور حسینی را از حسینیه اعظم گرفته و به برکت نام امام حسین (ع) در جایگاه جهانی قرار گرفته است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان تصریح کرد: در حوزه فرهنگی و هنری در حال حاضر این نتیجه که باید کار را به کاردان آن سپرد، حاصل شده است که باید این امر در جامعه تحقق یابد.
وی با بیان اینکه برای حضور در خط مقدم جبهه جنگ نرم باید زحمات این امر را نیز پذیرفت، یادآور شد: انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا پیروز شده است که باید این خون‌ها گرامی داشته شود تا جامعه به نتیجه مطلوب در این حوزه دست یابد.
سهندی حاملان و عاملان قرآنی باید هدایت جامعه را به خوبی در دست گرفته و جامعه را به مسیری درست هدایت کنند.
وی گفت: در حال حاضر هدایت جامعه به دست حاملان و عاملان قرآن است که باید به این قشر تاثیرگذار جامعه بیشتر بها داده شده و از علم آنان استفاده کرد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان ادامه داد: باید با جدیت در راستای مقابله با جنگ نرم دشمنان گام برداشته و نگذاریم تلاش و زحمات شهدا و خانواده‌های شهدا به بوته فراموشی سپرده شود.
وی با اشاره به اینکه هرگاه به قرآن و روش‌های زندگی ساز آن در جامعه توجه شده است، جامعه به سوی ترقی و پیشرفت گام برداشت است، یادآور شد: باید با عمل به قرآن  اخلاص در عمل نیز داشته و در مسیر صحیح گام برداشت.
سهندی با اشاره به مقاومت مردم ایران در هشت سال دفاع مقدس افزود: در حال حاضر باید با پاسداشت خون شهدا و مبارزه با جنگ نرم دشمنان همه توان خود را در این راستا به کار بست.
 در این مراسم مجید نوری از قاریان ممتاز کشوری، نفر نخست مسابقات قرآنی بسیجیان کشور به تلاوت آیاتی چند از کلام‌الله مجید پرداخت.
همچنین علیزاده از قاریان ممتاز خراسان رضوی، علیرضا عتیق‌زاده زنجانی از نوادگان ملا آقا جان زنجانی نیز آیات قرآن کریم را تلاوت کردند.
این مراسم با حضور اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور که در جشنواره قرآنی مدهامتان در زنجان حضور دارند برگزار شد.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول