اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون هماهنگ‌کننده سپاه نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه:

دشمنان در جنگ نرم فرهنگی ‌دنبال سست کردن اعتقادات جوانان هستند

خبرگزاری فارس: معاون هماهنگ‌کننده سپاه نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: دشمنان در جنگ نرم فرهنگی ‌دنبال سست کردن اعتقادات جوانان هستند.

دشمنان در جنگ نرم فرهنگی ‌دنبال سست کردن اعتقادات جوانان هستند
به گزارش خبر‌گزاری فارس از کرمانشاه‌، قدرت‌الله احمد‌ی‌پور در نشست خبری که ‌ظهر امروز به مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزان و فر‌هنگیان استان کرمانشاه در سالن جلسات سپاه نبی‌اکرم (ص) کرمانشاه بر‌گزار شد، افزود: 13 آبان‌ماه روز ملی مبارزه با استکبار جهانی؛ یادآور دلاورمردی جوانانی است که با حرکتی خود‌جوش کانون توطئه فساد و تباهی که حلقه وصل با مخالفان نظام بود را منحل کردند.
وی ادامه داد‌: به منظور گرامی داشتن 13 آبان و نگهداشتن روحیه استکبار ستیزی به خصوص نسل جوان‌؛ سپاه نبی اکرم (ص)برنامه‌های را در هفته بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان استان کرمانشاه طراحی کرده است.
معاون هماهنگ‌کننده سپاه نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه اهداف بر‌نامه‌های هفته بسیج را تجلیل میثاق با آرمان‌های امام خمینی‌ (ره)‌، بیعت قشر جوان خصو‌صا دانش‌آموزان با مقام معظم رهبری‌، حضور دانش‌آموزان در عرصه‌های دفاع از ارزش‌های انقلاب‌، تجلیل روحیه استکبار ستیزی، ایجاد شور و نشاط در دانش‌آموزان از جمله اهداف بر‌نامه‌های هفته دفاع مقدس است.
وی با اشاره به اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران نظامی‌، اعتقادی‌، دینی ‌و مذهبی که بر‌اساس باور‌های دینی شکل گرفته است، اضافه کرد: دشمنان نظام شبانه‌روز علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تجاوز و تعدی می‌کنند و به فکر توطئه هستند و بر این اساس جنگ نرم فرهنگی را طراحی کرده‌اند.
وی با توضیح جنگ نرم دشمنان علیه ایران خاطر‌نشان کرد: در دوران دفاع مقدس هشت سال جنگ علیه ملت ایران تحمیل شد و با ایثار و از خود گذشتگی زنان و مردان ایرانی دشمن بعثی ناکام ماندند لذا بعد از جنگ نظامی‌؛ جنگ نرم فرهنگی را طراحی کردند‌.
احمدی‌پور گفت‌: دشمنان ایران در جنگ نرم فرهنگی با آوردن مواد مخدر‌، ماهواره و دیگر بر‌نامه‌های خاصی که دارند دنبال این هستند که اعتقادات جوانان ایرانی را سست کنند لذا جوانان بصیر‌، آگاه‌ و ولایت‌مدار نقشه دشمنان را بر‌‌آب می‌کنند.
وی با اشاره به اینکه برنامه‌های سپاه در راستای بحث فرهنگی برای آشنایی نسل جوان با دفاع مقدس است تصریح کرد: ‌اعزام دانش‌آموزان در قالب کاروان راهیان نور به مناطق جنوب‌، سازماندهی حلقه‌های صالحی بسیجی که اهداف آنها آگاه کردن نسل جوان با دوران دفاع مقدس است از جمله برنامه‌های سپاه است.
معاون هماهنگ‌کننده سپاه نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه در پایان از استقبال پر‌شور کرمانشاهیان و همچنین اصحاب رسانه در پوشش دادن اخبار مربوط به سفر مقام معظم رهبری تقدیر و تشکر کرد.  
انتهای پیام/‌ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول