اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی خرم‌دره:

حضور در راهپیمایی 13 آبان موجب یاس دشمنان است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی خرم‌دره گفت: دشمنان با مشاهده حضور پرشور مردم در راهپیمایی 13 آبان، از طمع کردن در مملکت امام زمان (عج) مایوس‌تر می‌شوند.

حضور در راهپیمایی 13 آبان موجب یاس دشمنان است
حجت‌الاسلام علی میرزابگی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌دره با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه «برای هر حرکت عمومی نیاز به یک بصیرت عمومی است»، اظهار داشت: لازم است که موضوع علت پاسداشت یوم‌الله 13 آبان‌ها را مورد بازشناسی و دقت بیشتری قرار گرفته شود.
وی با بیان اینکه در زمینه میمنت و مبارکی و نامبارکی و نحوست ایام از سالیان دراز دیدگاه‌ها و نظرهای متفاوتی در بین مردم وجود داشته است، ابراز داشت: با این وجود و با مراجعه به پیام آسمانی خداوند متعال در قرآن کریم، مفهوم حقیقی مبارکی ایام و لزوم یادآوری روزها به خوبی مشاهده می‌شود.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی خرم‌دره افزود: آن زمان که خداوند روزهای جهاد و فتح مومنان را ایام الله نامیده و از پیامبر خود خواسته است که آن روزهای الهی را همواره یاد کند و زنده نگهدارد که هدف اصلی زنده نگه داشتن حکم الهی و سیره و سنت نبوی و علوی است.
وی با بیان اینکه این یک وظیفه شرعی برای پیامبر الهی و همه امت اسلامی است که از این سنت الهی در برزگداشت اسم و رسم روزگاران مبارک به ذکر ایام الله یاد می‌شود، خاطرنشان کرد: دوران استقامت و مبارزه بر علیه ظلم و ستم طاغوت‌ها از قبل از پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) و پس از پیروزی انقلاب و دوران هشت سال دفاع مقدس آکنده از این روزهایی است که به یُمن جهاد و پایداری و ایثارگری ملت غیور ایران به ایام الله موسوم شده است.
حجت‌الاسلام میرزابگی تصریح کرد: ذکر و یاد این روزها همواره موجب مباهات و افتخار آحاد ملت اسلامی است و همه ساله شایسته است که باشکوه‌تر از سال‌های قبل تعظیم و نسبت به بزرگداشت آن‌ها اهتمام شود.
وی با اشاره به اینکه در پیشینه سراسر خلوص و سرافرازی مردم ایران برگ‌های زرینی از سه واقعه مهم و سرنوشت‌ساز در روز 13 آبان ورق خورده است، اضافه کرد: مجموعه این سه واقعه عظیم به دلیل ویژگی‌های مشترک الهی بودن و برای خدا بودن، این روز را که در زبان مردم عوام‌الناس به نامبارکی معروف بود به مبارک‌ترین روز در اذهان عمومی مبدل کرد.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی خرم‌دره افزود: تبعید امام خمینی(ره) به ترکیه، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام(ره) و همراهی و هم‌صدایی خیل دانش‌آموزان مسلمان و شهادت تنی چند از آن نوجوانان غیور و شجاع دست به دست هم دادند و این روز را به روز خدایی مبدل کردند.
وی با بیان اینکه خداوند متعال انسان‌ها را آزاد و مختار آفریده و با تعیین راه و چاه زندگی و ارسال رسل و ائمه اطهار(ع) آنان را به راه راست هدایت کرده است، عنوان داشت: تعظیم و بزرگداشت 13 آبان در راستای یادآوری روزهای جهاد و ایثار و شهادت به دوستان و دشمنانی است که هر دو از مشاهده عظمت حضور ملت ایران تحت تاثیر قرار می‌گیرند.
حجت‌الاسلام میرزابگی افزود: با این تفاوت که دوستان انقلاب با مشاهده سیل خروشان ملت مسلمان روحیه و انرژی تازه‌ای برای استقامت و پافشاری به آرمان‌های بلند نظام پیدا کرده اما دشمنان انقلاب با مشاهده عظمت امت اسلامی از طمع کردن در مملکت امام زمان(عج) مایوس‌تر می‌شوند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول