اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ایران؛

13 آبان یادآور چند رخداد تاریخی است

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: 13 آبان در ایران یادآور چند رخداد تاریخی و مهم است.

13 آبان یادآور چند رخداد تاریخی است
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، جعفر عسگری ظهر امروز در نشست خبری تشریح برنامه کمیته‌های 13 آبان در سالن اجتماعات مرکز صدا و سیمای مرکز اصفهان اظهار داشت: 13 آبان فرصت مغتنمی برای روشنگری و عمق بخشی نسل نوجوان جامعه با فرهنگ استکبارستیزی است تا با نهادینه کردن آن جوانان و نوجوانان ما دشمن خود را خوب بشناسند.
وی شناخت دشمن برای نسل جدید را منجر به آمادگی در هر سنگری برای دفاع دانست و بیان داشت: کودتای 28 مرداد، قانون ننگین کاپیتولاسیون، غارت و چپاول ملت ایران توسط ایادی استکبار، استبداد و سرکوب مخالفان، انقلابیون و به شهادت رساندن آنها و تشکیل سازمان‌های مخوف ساواک، تحرکات و مداخلات غیرقانونی آمریکا در ایران از جمله بخشی از جنایات استکبار جهانی قبل از انقلاب است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان ادامه داد: پس از انقلاب هم با ایجاد جنگ داخلی ترکمن صحرا، کردستان و خوزستان سازماندهی کودتای نوژه و تحریک عراق و تمام شیوخ عرب علیه ایران و همچنین در ادامه ترورهای وسیع، در اختیار گذاشتن سلاح شیمیایی به آنها، تحریم ایران و معرفی این کشور به عنوان مانع روند صلح در خاورمیانه از دیگر جنایات استکبار علیه ایران است.
وی تاکید کرد: آیین 13 آبان امسال با اهداف عمده‌ای شامل آگاهی از وضعیت منطقه و بیداری اسلامی که برگرفته از حرکت‌های ماندگار در روند انقلاب است، در سال جاری برگزار می‌شود.
عسگری با اشاره به معرفی خط مشی‌های امام(ره) و رهبر انقلاب در مبارزه با استبداد، استکبار اضافه کرد: تحلیل از حرکت دانشجویان پیرو امام (ره) و رهبری و تسخیرکنندگان لانه جاسوسی، آشناکردن نسل نوجوان با توطئه‌های استکبار در گذشته و آینده و تبیین نقش دانش آموزان در روند پیروزی انقلاب اسلامی از دیگر اهداف یوم الله 13 آبان سال جاری عنوان داشت.
وی دلیل عمده سردادن شعارهای مرگ بر استکبار و صهیونیست از سال 57 تاکنون را این گونه بیان داشت: باید دانش‌آموزان دلیل سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا را که در واقع دشمنی‌های استکبار با آرمان‌های ملت بزرگوار ایران اسلامی است، بر همگان روشن شود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان در سال جاری با ایجاد چهار کمیته به منظور برپایی مراسم 13 آبان گفت: در سال جاری برنامه‌هایی از قبیل راهپیمایی روز جمعه، زنگ مرگ بر آمریکا در روز پنج شنبه، برگزاری همایش‌هایی برای دانشجویان در دانشگاه صنعتی اصفهان و دیدار با خانواه شهدای دانش‌آموز و دانشجویان اصفهان است.
به گزارش فارس از اصفهان، وی افزود: مستندسازان با حضور مستقیم در این مراسم می‌توانند برداشتشان از مستندات را به واقعی تبدیل کنند.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول