اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان خبر داد:

ایجاد بسترهای لازم برای برگزاری راهپیمایی 13 آبان در زنجان

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: بسترهای لازم برای حضور گسترده و فعال قشرهای مختلف مردمی درراهپیمایی روز 13 آبان فراهم شده است.

ایجاد بسترهای لازم برای برگزاری راهپیمایی 13 آبان در زنجان
سعید حسینی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان‌ با بیان اینکه برای آشنایی دانش‌آموزان با اهداف انقلاب اسلامی و آرمان‌های شهدای روز دانش‌آموز باید گام‌های بزرگی برداشت، خاطرنشان کرد: بازدید از موزه عبرت توسط دانش‌آموزان و دانشجویان استان زنجان از برنامه‌های اجرایی به مناسبت 13 آبان است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با تاکید بر اینکه روز 13 آبان سالروز تبعید بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران است، افزود: برای برپایی با شکوه راهپیمایی روز دانش‌آموزی بسترهای مناسبی را برای حضور گسترده و فعال قشرهای مختلف مردمی فراهم شده است.
وی با اشاره به سه واقعه مهم در مقاطع تاریخی انقلاب اسلامی اضافه کرد: بزرگترین واقعه این روز تسخیر لانه جاسوسی استکبار جهانی توسط دانشجویان پیرو خط امام است، که برنامه‌ریزی‌ها مناسب در این زمینه انجام شده است.
حسینی با تاکید بر نامگذاری این واقعه به عنوان انقلاب دوم توسط امام خمینی (ره)، تصریح کرد: این تسخیر موجب شکستن ابهت پوشالی آمریکا و وحدت ملی ایران شد.
رئیس شورای هماهنگی ستاد تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه 13 آبان سال جاری مصادف با روز جمعه است، ادامه داد: برای پاسداشت این روز برنامه‌های امسال از نظر تجمع نهایی مردم با سال‌های گذشته متفاوت برگزار می‌شود.
وی با تاکید بر اینکه راهپیمایی در ساعت 9.30 صبح آغاز و در ساعت 11.15 به پایان می‌رسد، یاد‌آور شد: بعد از پایان راهپیمایی مراسم نماز جمعه با سخنرانی استاندار زنجان در سطح استان زنجان برگزار می‌شود.
حسینی ادامه داد:‌ برای برنامه‌ریزی و اجرای فعالیت‌های مورد نظر در بزرگداشت روز 13 آبان سه کمیته دانشجویی، دانش‌آموزی و مراسم فعال تشکیل شده است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان ادامه داد: کمیته دانش‌آموزی، دانشجویی و مراسم کمیته‌های فعال در زمینه برنامه‌‌ریزی برای برگزاری مطلوب مراسم 13 آبان است.
وی با بیان اینکه مسئولیت کمیته مراسم را شورای هماهنگی ستاد تبلیغات استان زنجان بر عهده دارد، اضافه کرد: این کمیته در راستای تامین مسائل امنیتی، ترافیکی، چگونگی حضور دانش‌آموزان و دانشجویان، برنامه‌ریزی برای چاپ بنر و پوستر عمل می‌کند.
حسینی با اشاره به فعالیت کمیته دانش‌آموزان در راستای دشمن شناسی و تبیین مسئله استکبار جهانی در بین دانش‌آموزان استان زنجان، اظهار داشت: برپایی یادواره شهدای دانش‌آموزی و بازدید از لانه جاسوسی به صورت اردوی دانش‌آموزی از مهم‌ترین برنامه‌های دانش‌آموزی در روز‌های قبل از 13 آبان است.
وی با تاکید به مراسم رژه دانش‌آموزان در روز 13 آبان گفت: برگزاری مسابقات ورزشی و فرهنگی در مدارس استان زنجان از دیگر برنامه‌های اجرایی به منظور بزرگداشت روز دانش‌آموزی است.
رئیس شورای هماهنگی ستاد تبلیغات اسلامی استان زنجان بیان کرد: بیانیه‌های دانش‌آموزی و دانشجویی نیز در این مراسم قرائت می‌شود.
وی به کمیته دانشجویی اشاره کرد و افزود: نمایشگاه‌هایی در زمینه روز دانش‌آموزی در سطح دانشگاه‌های استان برپا می‌شود.
حسینی با اشاره به تشکیل میزگرد به مناسبت روز دانش‌آموزی در دانشگاه‌های استان زنجان، ادامه داد: این میزگرد پیرامون مسائل مربوط به لانه جاسوسی و به منظور تحلیل و آگاه سازی جوانان از نتایج تسخیر لانه جاسوسی برپا می‌شود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان یادآور شد: این مراسم از چهار راه امیر کبیر آغاز و با صفوف بهم پیوسته مردم و قشرهای مختلف جامعه تا امامزاده سید ابراهیم (ع) زنجان ادامه می‌یابد.
انتهای پیام/ش10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول