اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

نماینده ولی‌فقیه در سپاه انصارالمهدی زنجان:

مبارزه عملی با استبداد هدف راهپیمایی 13 آبان است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: مبارزه عملی با استبداد و استعمار خارجی از اهداف حضور دانشجویان و دانش‌آموزان در 13 آبان است.

مبارزه عملی با استبداد هدف راهپیمایی 13 آبان است
حجت‌الاسلام علی معبودی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: 13 آبان یکی از روزهایی است که سه اتفاق سرنوشت‌ساز برای تاریخ کشور رقم خورده و در سرنوشت مردم تاثیر‌گذار بوده است.
وی افزود: 13 آبان روزی است که امام راحل در اعتراض به کاپیتولاسیون تبعید شد و نسبت به این موضوع به همه مردم روشنگری کرد تا اعماق این قانون ننگین برای همه مردم آشکار شود.
نماینده ولی‌فقیه در سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان تصریح کرد: حضور دانشجویان و دانش‌آموزان در مقابل دانشگاه تهران و حمله وحشیانه رژیم پهلوی به دانش‌آموزان و به شهادت رساندن تنی چند از این دانش‌آموزان پس از 14 سال از تبعید امام از دیگر زوایای تاریخی مبارزه عملی مردم با رژیم پهلوی بود که ابعاد جدیدی از جنایت‌های رژیم را بر ملا کرد.
وی حضور دانش‌آموزان در راستای حق‌طلبی و مبارزه عملی با استبداد و استعمار خارجی را از اهداف حضور دانشجویان و دانش‌آموزان در 13 آبان عنوان کرد و گفت: رژیم شاهنشاهی به این حضور با گلوله پاسخ داد و تعدادی از دانش‌آموزان را به شهادت رساند.
حجت‌الاسلام معبودی یادآور شد: تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان خط امام از دیگر اتفاقات مهم در طول دروان پس از پیروزی انقلاب اسلامی است که سفارت آمریکا که به لانه جاسوسی تبدیل شده بود توسط دانشجویان فهیم انقلابی تسخیر و عملا دست آمریکا را در ایران بست.
وی با بیان اینکه در این سه حادثه تاریخی حضور استکبار ملموس است، افزود: رهبری حکیمانه امام خمینی (ره) و حضور مردم در کنار رهبری موجب شد تا دست استکبار و استعمارگر از کشور کوتاه شده و به استقلال کشور کمک کند.
حجت‌الاسلام معبودی با اشاره به اینکه مردم با تبعیت از ولایت فقیه اعلام کردند که بر سرنوشت خود حاکم بوده و هیچ ابرقدرتی نمی‌تواند بر سرنوشت آنان حاکم باشد.
وی یادآور شد: حضور مردم در صحنه‌های مختلف انقلاب تاثیر زیادی در روند ادامه راه انقلاب اسلامی داشته و این حضور انقلاب را در برابر توطئه‌های دشمنان اسلام بیمه کرده است.
نماینده ولی‌فقیه در سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان خاطرنشان کرد: مردم انقلابی ایران اسلامی با روحیه استکبار ستیزی در مقابل زیادی خواهی‌های استکبار جهانی ایستاده و ثابت قدم در گوش به فرمان ولایت فقیه پله‌های ترقی را یکی پس از دیگری پیموده و می‌پیمایند.
وی با اشاره به موج خیزش‌های مردم منطقه  سقوط دیکتاتورهای یکی پس از دیگری، حضور مردم در صحنه را مهم ارزیابی کرد.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول