اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با وجود بیداری اسلامی در جهان؛

حضور در راهپیمایی 13 آبان سرنوشت‌ساز است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری سنندج گفت: با توجه به بیداری اسلامی امروز در جهان حضور در راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان بسیار سرنوشت‌ساز است.

حضور در راهپیمایی 13 آبان سرنوشت‌ساز است
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، بیژن زندیه ظهر امروز در جلسه ستاد هماهنگی گرامیداشت یوم‌الله 13 آبان سنندج که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، با بیان اینکه 13 آبان‌ماه در حقیقت نماد همیشه زنده مبارزه ملت سرافراز ایران با استکبار جهانی است، اظهارداشت: یوم‌الله 13 آبان امسال را در حالی جشن می‌گیریم که شاهد بیداری اسلامی و حضور ملل آزاده جهان با بهره‌مندی از رهنمودهای امام خمینی(ره) در برابر استکبار جهانی هستیم.
وی با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) روز 13 آبان را به نام روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نامگذاری کردند، افزود: بنا به فرموده امام راحل این روز اختصاص به قشر خاصی ندارد و آحاد مردم با حضور چشمگیر خود در این مراسم باید انزجار خود را از استکبار جهانی به نمایش بگذارند.
به گفته معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری سنندج،13 آبان یادآور حوادث مهمی در تاریخ معاصر کشور ایران است و این روز در شکل‌گیری انقلاب اسلامی و بیرون راندن استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا نقش مهمی داشته است.
زندیه تصریح کرد: فطرت انسان واراده الهی همواره بر آن قرار گرفته تا انسان‌های ضعیف و مظلوم درمقابل مستکبران به پاخیزند و حاکمیت را از آن خود سازند و روز 13 آبان نماد تحقق این وعده الهی در ایران اسلامی است.
 وی با اشاره به نامگذاری این روز به عنوان انقلاب دوم ایران اسلامی، اضافه کرد: حماسه 13 آبان  57  به دل‌های مسلمانان جهان قوت بخشید و غروری مقدس و حماسه آفرین را در میان مردم زنده کرد به گونه‌ای که امروز بیداری کشورهای اسلامی منبعث و بر آمده از این روحیه و تفکر است.
معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری سنندج خاطرنشان کرد: تبیین اهداف انقلاب اسلامی و تحلیل و بازشناسی اندیشه‌های ضد استکباری امام راحل ‌و منویات مقام معظم رهبری دراین خصوص به ویژه درمیان جوانان و دانش‌‌آموزان باید محور برنامه‌های ستاد گرامیداشت یوم الله 13 آبان قرار گیرد.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول