اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار رودبار خبر داد:

برگزاری راهپیمایی 13 آبان در 9 منطقه رودبار

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار رودبار از برگزاری راهپیمایی 13 آبان روز دانش‌آموز در 9 منطقه این شهرستان خبر داد.

برگزاری راهپیمایی 13 آبان در 9 منطقه رودبار
به گزارش خبرگزاری فارس از رودبار، علیرضا حیدری صبح امروز در جلسه ستاد گرامیداشت روز دانش‌آموز این شهرستان، اظهار داشت: روز دانش‌آموز یادآور سه رویداد تبعید امام (ره)، شهادت دانش‌آموزان و تسخیر لانه جاسوسی آمریکاست.
وی تسخیر لانه جاسوسی آمریکا را رخداد مهم 13 آبان عنوان کرد و اذعان داشت: به پاس رشادت‌های تاریخ انقلاب اسلامی باید 13 آبان را گرامی بداریم.
معاون فرماندار رودبار بر ضرورت حضور در راهپیمایی این روز تاکید کرد و گفت: تمام شرایط باید برای حضور باشکوه همه اقشار در این روز فراهم شود.
وی از تشکیل هشت کمیته دانش‌آموزی، دانشجویی، امنیتی، فرهنگی و هنری، مراسمات، اطلاع‌رسانی و پشتیبانی و مساجد برای برگزاری مراسمات روز دانش‌آموز رودبار خبر داد.
حیدری، برگزاری نشست‌های سیاسی با حضور دانش‌آموزان، برگزاری یادواره شهدای دانش‌آموز، مسابقات عکاسی با گوشی تلفن همراه در روز 13 آبان، حضور دانش‌آموزان در مزار شهدا و برگزاری نمایشگاه کاریکاتور را از برنامه‌های روز دانش‌آموز برشمرد.
وی با اشاره به برگزاری راهپیمایی روز دانش‌آموز در رودبار، گفت: مراسم راهپیمایی در شهرهای رودبار، منجیل، لوشان، رستم‌آباد، توتکابن، جیرنده، بره‌سر، دشتویل و چهارمحل برگزار می‌شود.
این مسئول ادامه داد: مراسم راهپیمایی روز جمعه رأس ساعت 10 صبح در مناطق یاد شده برگزار می‌شود.
وی 13 آبان را متعلق به همه دانست و از مدیران رودبار خواست تا با زنده نگه داشتن خاطره‌های این روز در ذهن جوانان، زمینه‌ساز رشد آنها را فراهم کنند.
حیدری با بیان اینکه گرامیداشت 13 آبان پیوندی عمیق بین نسل‌های پس از انقلاب است، تصریح کرد: آشنایی نسل امروز با آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب آنها را در مقابل تهدیدهای دشمن بیمه می‌کند.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان رودبار نیز در این جلسه از اعزام دانش‌آموزان به مناطق جنگی خبر داد و اظهار داشت: همزمان با فرارسیدن روز دانش‌آموز 300 نفر از دانش‌آموزان مدارس رودبار به مناطق عملیاتی اعزام می‌شوند.
حجت حسینی‌مهر افزود: امام راحل از روز 13 آبان به عنوان انقلاب دوم یاد کردند بنابراین نباید اجازه دهیم از اهمیت و ماندگاری این روز کاسته شود.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول