اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل شرکت گاز آذربایجان‌شرقی:

گازرسانی به روستاهای آذربایجان‌ شرقی 3 برابر شد

خبرگزاری فارس: مدیر عامل شرکت گاز آذربایجان‌شرقی گفت: گازرسانی به روستاهای استان در دولت نهم و دهم از رشد سه برابری برخوردار است.

گازرسانی به روستاهای آذربایجان‌ شرقی 3 برابر شد
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی شرکت گاز آذربایجان شرقی، ولی‌الله دینی در حاشیه برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های دولت نهم و دهم اظهار داشت: در شش سال اخیر همزمان با خدمت دولت نهم و دهم شاهد گازرسانی به 697 روستای استان بوده‌ایم که این رقم در مقایسه با عملکرد شش ساله قبل از دولت نهم که تعداد 191 روستا گازدار بوده است حاکی از رشد سه برابری در حوزه گازرسانی به مناطق محروم استان است.
وی با اشاره به بهره‌مندی 10 شهر استان از نعمت گاز طبیعی در طول خدمت دولت نهم و دهم افزود: توسعه پایدار روستایی یکی از گام‌های بلند دولت عدالت محور و خدمتگزار در رسیدن به توسعه ملی بوده است؛ چرا که توسعه روستایی زمینه‌ساز توسعه ملی بوده و توجه و تاکید دولت عدالت گستر در رفع محرومیت و توجه به روستاها باعث شده که امروز بیش از هر چیز شاهد تحولات و پیشرفت در مناطق روستایی باشیم.
دینی اظهار داشت: اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها به عنوان مهمترین طرح اقتصادی دولت خدمتگزار در توزیع عادلانه رفاه و ثروت بوده که در حوزه انرژی اصلی‌ترین هدف از نهادینه‌سازی این قانون، تعدیل گاز مصرفی در بخش خانگی و اصلاح الگوی مصرف در این بخش و بکارگیری از نعمت گاز طبیعی در سایر زیرساخت‌های کشور نظیر بخش صنعتی و تولیدی به منظور ایجاد ارزش افزوده و به تبع آن تحقق توسعه اقتصادی شود که خوشبختانه فرهنگ سازی مصرف بهینه و تعاملات سازنده فی مابین با مردم شاهد صرفه جویی 10 تا 15 درصدی توسط مردم بوده‌ایم که این مقدار صرفه جویی علاوه بر بهبود درآمد سرانه خانوار، منجر به افزایش سه  برابری حجم گازرسانی به بخش صنعتی استان و افزایش اشتغالزایی و بهبود زیرساخت‌های اقتصادی استان شده است.
دینی برگزاری نمایشگاه دستاوردهای دولت نهم و دهم را بسیار مهم تلقی و تصریح کرد: برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی علاوه بر ایجاد زمینه‌های لازم ‌برای بهبود تعاملات مردم و سازمان‌های خدمات‌رسان، خدمات خالصانه دولت در راستای محرومیت‌زدایی را در معرض قضاوت و دید مردم قرار داده و توانمندی‌ها و ظرفیت‌سازی های انجام گرفته در طی چند سال اخیر در راستای ارتقای جایگاه والای میهن اسلامی و  توسعه پایدار در تمام زمینه‌ها را ارائه کرده است.
وی ادامه داد: شرکت گاز استان علاوه بر حضور فعال در نمایشگاه دستاوردهای دولت نهم و دهم در غرفه اختصاصی خود به ارائه خدماتی نظیر مشاوره و ارائه راهکارهای لازم درخصوص مصرف بهینه گاز، توزیع بروشورهای مصرف بهینه و ایمن از گاز طبیعی، برگزاری نمایش درخصوص مصرف بهینه و ایمن در قالب طنز، توزیع اقلام تبلیغاتی، توزیع CD های آموزشی با موضوع ایمنی و اصلاح الگوی مصرف به زبان محلی و... پرداخت و حجم بالای مراجعین و بازدید کنندگان از غرفه این شرکت به تعاملات سازنده با مردم شریف استان اذعان دارد.
دینی با اشاره به بهره‌مندی 126 جایگاه استان از نعمت گاز طبیعی خاطرنشان کرد: تمام جایگاه های احداثی در طول خدمت دولت نهم و دهم وارد مدار مصرف گاز شده‌اند.
مدیرعامل شرکت گاز استان ضمن تأکید به لزوم رعایت نکات ایمنی و مصرف بهینه خصوصاً در فصول سرد سال یادآور شد: بحمدالله مشکلی از بابت تأمین انرژی در استان وجود نداشته و مجموعه اقدامات کارکنان تلاش در راستای ارائه جریان مستمر و ایمن گاز و مقاوم سازی تأسیسات و جلوگیری از پرت گاز و ارتقاء کیفی خدمات ارائه شده بوده، اما همیاری و مشارکت مردم در نهادینه سازی مصرف بهینه در جامعه و بهبود شرایط اقتصادی استان امری ضروری و زمینه ساز تحقق توسعه پایدار خواهد بود.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول