اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بم خواستار شد:

تسریع در عملیات گازرسانی به بم

خبرگزاری فارس: فرماندار بم گفت: بر اساس برنامه زمان‌بندی صورت گرفته، گازرسانی به شهرستان بم باید پایان پذیرد که با توجه به کندی روند کار این موضوع امکان‌پذیر نیست.

تسریع در عملیات گازرسانی به بم
به گزارش خبرگزاری فارس از بم، حسین شایق پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران سرشماری نفوس و مسکن را مهم‌ترین موضوع روز کشور دانست و گفت: در شهرستان بم 240 نفر به طور مستقیم در سرشماری نفوس و مسکن دخیل هستند.
وی افزود: تعداد 118 نفر مأمور سرشماری از امروز کار خود را در مناطق شهری و روستایی بم آغاز کرده‌اند.
شایق با اشاره به اینکه کلنگ گاز‌رسانی به بم در سوم دی ماه سال گذشته به زمین شده است، گفت: بر اساس برنامه زمان‌بندی باید در هفته دولت سال 91 همه شهروندان شهرستان بم از نعمت گاز برخوردار باشند که با وجود کندی روند کار این موضوع امکان‌پذیر نیست.
وی گفت: ما به شرکت گاز تذکر داده‌ایم که فازهای بعدی سریع‌تر بوده و دغدغه مردم برطرف شود.
شایق از اختصاص 30 هکتار زمین برای پروژه مسکن مهر در بروات خبر داد و بیان داشت: متقاضیان می‌توانند با تکمیل پرونده خود در این زمینه اقدام کنند.
به گزارش فارس از بم، فرماندار فهرج نیز امروز در مراسم نواختن زنگ آمار در دبیرستان شبانه‌روزی پسرانه باقرالعلوم اظهار داشت: مردم با مأموران سرشماری همکاری کامل را داشته باشند.
حسین زین‌الصالحین بیان کرد: سرشماری صحیح و دقیق موجب رشد و تعالی شهرستان می‌شود و تخصیص اعتبارات در گرو سرشماری دقیق است.
وی افزود: با سرشماری نفوس و مسکن و به دنبال آن تخصیص اعتبارات لازم موجب توسعه و انجام فعالیت‌های زیربنایی این شهرستان می‌شود.
در این مراسم از برگزیده‌های مسابقات نقاشی و مقاله طرح سرشماری نفوس و مسکن سال 90 مدارس شهرستان فهرج تجلیل شد.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول