اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت گاز بوشهر خبر داد:

گازرسانی به 1500 خانوار روستایی در دشتستان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر از گازرسانی به هزار و 500 خانوار روستایی در دشتستان خبر داد.

گازرسانی به 1500 خانوار روستایی در دشتستان
به گزارش خبرگزاری فارس‌ از دشتستان، سید غلامعباس حسینی صبح امروز در بازدید از روند گازرسانی به دشتستان اظهار داشت: گازرسانی به شهرها و روستاهای مختلف استان طی دو سال گذشته بدون وقفه و با تلاش شبانه‌روزی کارکنان شرکت گاز انجام شده و شاهد رضایت خاطر مردم از این امر هستیم.
وی افزود: دستگاه‌های اجرایی همکاری مطلوب و بهینه‌ای با شرکت گاز استان دارند و نهایت سعی ما بر تعامل با همه دستگاه‌ها بویژه شهرداری‌هاست.
مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر از گازرسانی به هزار و 500 خانوار روستایی در دشتستان خبر داد و خاطرنشان کرد: گازرسانی به چند روستای دشتستان آغاز شده و با پایان این عملیات بیش از هزار و 500 خانوار روستایی در این شهرستان از نعمت گاز برخوردار می‌شوند.
حسینی تصریح کرد: روستاهای خوشاب،درودگاه، خوش‌مکان، چاه‌خانی، عیسوند، چاه عربی و کلل از جمله روستاهایی هستند که به زودی گازدار می‌شوند.
وی اضافه کرد: در حال حاضر بیش از 55 روستای استان از نعمت گاز برخوردار هستند که این میزان در پایان سال جاری به 84 روستا افزایش می‌یابد.
مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر از استقرار اداره گاز آبپخش خبر داد و یادآور شد: با پیگیری مستمر شورای این شهر و با تلاش شرکت گاز استان، مقدمات این کار فراهم شده و انتظار داریم در کوتاه‌ترین فاصله زمانی این مهم محقق شود.
حسینی اذعان داشت: در دشتستان کارهای ارزشمندی در بخش گازرسانی صورت گرفته و هم‌اکنون چند شهر مهم این شهرستان از قبیل برازجان، آبپخش، سعدآباد و شبانکاره و دالکی از گاز برخوردارند که البته تکمیل گازرسانی به این شهرها امسال صورت می‌گیرد.
وی گفت: در نیمه دوم امسال بیش از 270 کیلومتر گازرسانی در دشتستان خواهیم داشت که گامی بزرگ در راستای گازرسانی به شهروندان این شهرستان است.
حسینی افزود: تلاش زیادی برای برخوردار کردن مناطق محروم صورت گرفته و این روند تا گازرسانی به تمام خانوارهای سطح استان ادامه دارد.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول