اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر جهاد کشاورزی سیرجان اعلام کرد:

‌گازرسانی به مرغداری‌های کرمان

خبرگزاری فارس: مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سیرجان از گازرسانی به مرغداری‌های کرمان بر اساس مصوبه گردهمایی مدیران جهاد کشاورزی خبر داد.

‌گازرسانی به مرغداری‌های کرمان
به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان، احمد مسعودی ظهر امروز در گردهمایی مسئولان جهاد کشاورزی منطقه‌ای استان کرمان با هدف بررسی روند تسهیلات طرح هدفمند کردن یارانه‌ها و توزیع بسته‌های حمایتی اظهار داشت: بهره‌برداران کشاورز و دامدار می‌توانند تا سقف یک میلیارد ریال از تسهیلات بانکی کم‌بهره و به صورت بسته‌های حمایتی طرح هدفمند کردن یارانه‌‌ها استفاده کنند.
وی افزود‌: همچنین بهره‌برداران دامی، کشاورزی و مرغداران می‌توانند با استفاده از تسهیلات بانکی نسبت به گازرسانی به مرغداری‌ها اقدام و از تسهیلات در اختیار قرار گرفته برای افزایش بهره‌وری خود خریداری کنند.
مسعودی از پرداخت 7 میلیارد ریال تسهیلات بانکی‌ کم‌بهره ‌برای پرونده‌های متقاضی دامداری‌، گاوداری و کشاورزی برای 13 نفر خبر داد و گفت‌: 78 پرونده دیگر متقاضی دریافت این تسهیلات هستند که در صورت فراهم کردن شرایط تسهیلات کم‌بهره خود را دریافت می‌کنند.
به گزارش فارس، گردهمایی مسئولان جهاد کشاورزی منطقه‌ای استان کرمان به همراه معاونان سازمان جهاد کشاورزی استان از شهرستان‌های رابر‌، بافت‌، ارزوئیه‌، بردسیر، شهربابک‌ و سیرجان برگزار شد، همچنین به منظور اعطای تسهیلات سهل‌الوصول به کشاورزان و دامداران استان کرمان، مدیران شعب بانک کشاورزی شهرستان‌ها و مناطق نیز حضور داشتند و از نزدیک به تبادل نظر پرداختند.
شرکت کنندگان در همایش پس از برگزاری گردهمایی به بازدید از طرح‌های مختلف جهاد کشاورزی شهرستان سیرجان پرداختند.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول