اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم بیرجند و درمیان:

گازرسانی به روستاهای خراسان جنوبی نیازمند همت مسئولان است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم بیرجند و درمیان در مجلس شورای اسلامی گفت: گازرسانی به روستاهای خراسان جنوبی نیازمند همت مسئولان است.

گازرسانی به روستاهای خراسان جنوبی نیازمند همت مسئولان است
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت‌الاسلام و المسلمین حسین ابراهیمی در جمع مسئولان شهرستان بیرجند با اشاره به وضعیت شهرداری بیرجند، اظهار داشت: همه شهرهای استان به ویژه بیرجند نامطلوب است و بودجه شهرداری کفاف هزینه‌ها را نمی‌کند همچنین آسفالت شهرها نیز وضعیت مطلوبی ندارد.
وی خواستار بازگشایی بزرگراه صیاد شیرازی به خیابان رجایی شد و گفت: بازگشایی این خیابان خیلی از مشکلات مردم این منطقه محروم را حل می‌کند.
نماینده مردم بیرجند و درمیان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات منطقه مهرشهر افزود: این منطقه هنوز به صورت رسمی به شهر ملحق نشده و در حال حاضر با وجود سکونت خیلی از فرهیختگان از جمله طلاب بیرجند نه آسفالت دارد و نه جدول‌کشی مناسبی دارد.
ابراهیمی ادامه داد: همچنین مشکل حاشیه‌نشینی در حاجی‌آباد و امیرآباد بیرجند نیز جدی است و اراضی این منطقه اسناد درستی ندارد و این سبب ایجاد مشکلات زیادی می‌شود.
وی مشکل آبرسانی شهرستان بیرجند را جدی توصیف کرد و گفت: در این شهرستان بیش از 200 هزار جمعیت وجود دارد ولی وضعیت آب نامناسبی دارد و اصلا آب این شهر تصفیه نمی‌شود و باید آب تصفیه شده وصل شود.
نماینده مردم بیرجند و درمیان در مجلس شورای اسلامی از آبرسانی به 400 روستای شهرستان بیرجند با تانکر خبر داد و افزود: حل مشکلات آبرسانی به این روستاها نیاز به کمک مسئولان دارد.
ابراهیمی از گازرسانی به 98 درصد جمعیت شهری بیرجند خبر داد و گفت: همچنین تا کنون 12 روستا نیز گازرسانی شده و بقیه روستاها باقی مانده است.
وی خواستار حل مشکلات مدارس علمیه و مدارس اسلامی شهرستان بیرجند شد و اظهار داشت: مدارس معارف اسلامی شهرستان بیرجند دارای مشکلات جدی هستند که باید با حمایت مسئولان رفع شود.
نماینده مردم بیرجند و درمیان در مجلس شورای اسلامی به مشکلات دانشگاه صنعتی بیرجند اشاره کرد و گفت: این دانشگاه بیش از یک هزار دانشجو دارد ولی امکانات چندانی ندارد.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول