اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

معاون فرماندار نهبندان خبر داد:

تصویب عملیات گازرسانی به نهبندان تا پایان سال 92

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی و امنیتی فرماندار نهبندان از مصوب شدن انجام عملیات گازرسانی به نهبندان تا پایان سال 92 در جلسه هیئت دولت در خراسان جنوبی خبر داد.

تصویب عملیات گازرسانی به نهبندان تا پایان سال 92
علی خزاعی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در نهبندان اظهار داشت: هیئت دولت برای چهارمین بار طی هفته جاری به این شهرستان محروم سفر کرد تا علاوه بر خدمت‌رسانی بیشتر نیز مصوبات سفرهای قبلی را مورد پیگیری و اجرا قرار دهد.
وی با بیان اینکه شخص رئیس جمهور طی این سفر برای دومین بار در شهرستان و در جمع مردم قرار گرفته و صحبت کرده است، تصریح کرد: سفرهای استانی و شهرستانی هیئت دولت سبب نشاط اجتماعی و ایجاد همبستگی بیشتر بین مردم و نظام و دولت شده است که از هر لحاظ دارای خیرات و برکات خاصی است.
معاون سیاسی و امنیتی فرماندار نهبندان از حضور پر شور و با شکوه مردم این شهرستان در ارتباط با استقبال از ریاست جمهور و هیئت دولت تشکر کرد و ادامه داد: مردم ولایت‌مدار و مومن این شهرستان در این سفر علاوه بر نشان دادن ارادت خویش نسبت به نظام و دولت اسلامی نیز سبب شدند تا برگ زرینی بر تاریخ افتخارات این شهرستان افزوده شود.
خزاعی افزود: لمس مشکلات از نزدیک، دیدارهای چهره به چهره با مردم و رفع مشکلات و موانع پیش روی مردم ازعمده اهداف و ثمرات سفرهای استانی هیئت دولت است که این موارد تاکنون در سفرهای هیئت دولت به شهرستان نهبندان اجرایی شده و خیرات و برکات فراوانی را برای مردم این سامان داشته است.
وی با اشاره به اینکه برخی از مشکلات مطرح شده مردم نهبندان توسط رئیس جمهور در مراسم استقبال به صورت قطع و حتم در دستور کار هیئت دولت قرار می‌گیرد، گفت: در جلسه هیئت دولت در خراسان جنوبی اجرای عملیات گازرسانی و به سرانجام رسیدن این مهم به منظور برخورداری مردم  نهبندان از نعمت گاز طبیعی تا پایان سال 92 مورد تصویب قرار گرفته است.
معاون سیاسی و امنیتی فرماندار نهبندان نیز از مصوب شدن ایجاد شهرک سنگ این شهرستان با مشارکت 49 درصدی دولت تا پایان سال 91 خبر داد و اظهار داشت: تعریض جاده نهبندان به چاهداشیٰ، توسعه پادگان و تسریع در روند عملیات اجرایی باند دوم محور نهبندان به بیرجند نیز از دیگر مصوبات سفر چهارم هیئت دولت به این شهرستان محسوب می‌شود.
خزاعی در ارتباط با راه‌اندازی مجدد بازارچه دوکوهانه نهنبدان تصریح کرد: در این سفر مصوب شده تا وزیر جهاد کشاورزی در مرکز امورات را پیگیری و استاندار خراسان جنوبی نیز به عنوان نماینده تام‌الاختیار رئیس جمهور در استان اقدامات لازم را به منظور فعال شدن مجدد این بازارچه انجام دهد.
وی با بیان اینکه در این سفر مصوب شده تا کلیه مراکز بهداشتی و درمانی استان به طور سه شیفت کار کنندٰ، یادآور شد: با این مصوبه مشکل مرکز بهداشتی و درمانی شهر شوسف نهبندان برطرف و به مردم خدمت‌رسانی بیشتری صورت می‌گیرد.
معاون سیاسی و امنیتی فرماندار نهبندان افزود: توسعه فضاهای ورزشی در روستاهای بالای 100 خانوار و راه‌اندازی مجتمع‌های فرهنگی در شهرهای فاقد آن از دیگر مصوبات دور چهارم سفر هیئت دولت به خراسان جنوبی است.
خزاعی اضافه کرد: ایجاد مجتمع‌های فرهنگی و ورزشی کارگران نیز با ذکر نام شهرستان‌های نهبندان، فردوس، درمیان و قاینات نیز جزو مصوبات این سفر به شمار می‌آید.
وی میزان اعتبارات مصوب این سفر به منظور ساماندهی گلزار شهدای استان را 30 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: مبلغ 4 میلیارد ریال نیز برای طراحی و احداث یادمان‌های شهدا و ترسیم عکس آنها در معابر شهرستان‌های استان در سفر چهارم هیئت دولت به خراسان جنوبی مورد تصویب قرار گرفته است.
معاون سیاسی و امنیتی فرماندار نهبندان اذعان داشت: دولت در این سفر مصوب کرده تا سقف 100 میلیارد ریال در هر شهرستان سرمایه‌گذاری داشته باشد.
خزاعی با اشاره به مطرح شدن تمامی درخواست‌های مردم در شورای اداری این شهرستان که با حضور وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به عنوان نماینده تام‌الاختیار ریاست جمهور همراه بود، تصریح کرد: بررسی و پیگیری این مشکلات از طرف وزیر معین در شهرستان نهبندان قول مساعد داده شده است.
انتهای پیام/خ10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول