اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دولت‌های نهم و دهم انجام شد؛

رشد 383 درصدی گازرسانی به واحدهای صنعتی گلستان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل گاز گلستان گفت: گازرسانی به واحدهای صنعتی در دولت‌های نهم و دهم 383 درصد رشد داشت.

رشد 383 درصدی گازرسانی به واحدهای صنعتی گلستان
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل روابط عمومی شرکت گاز استان گلستان، رمضانعلی سنگدوینی گلستان گفت: تاکنون در سطح استان تعداد 585 واحد صنعتی از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شدند.
وی افزود: از مجموع 585 واحد صنعتی گازرسانی شده تعداد 464 واحد مربوط به دولت نهم و دهم بوده و 121 واحد نیز قبل از آن هستند.
سنگدوینی تصریح کرد: در دولت نهم تعداد 261 واحد صنعتی از نعمت گاز برخوردار شدند.
وی ادامه داد: در دولت دهم تاکنون 203  واحد صنعتی را گازرسانی کردیم که با یک مقایسه می‌توان گفت گازرسانی به واحدهای صنعتی در دولت‌های نهم و دهم دارای رشد 383 درصد بوده است.
مدیرعامل شرکت گاز گلستان گفت: امروز در استان شاهد رشد و جهش خوبی هستیم که نشان از عزم و تلاش جدی مدیران برای رسیدن به قله‌های تعالی و پیشرفت دارد.
وی اضافه کرد: با عنایت به اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها، تمایل مدیران صنایع برای استفاده از این انرژی پاک قوت گرفت و درخواست‌های متعددی به این شرکت ارائه شد که در همین خصوص تعداد 150 واحد صنعتی را نیز در دست اجرا داریم که پیش‌بینی می‌کنیم تا پایان سال بتوانیم 90 واحد را به جمع مشترکان اضافه کنیم.
مدیرعامل شرکت گاز گلستان گفت: در حال حاضر تعداد 52 جایگاه سی‌ان‌جی را نیز در استان از نعمت گاز بهره‌مند ساختیم و گازرسانی به 10 جایگاه نیز در دست اجرا است.     
سنگدوینی افزود: در راستای طرح تکریم ارباب رجوع و کاهش مراجعات حضوری متقاضیان گاز واحدهای صنعتی، سامانه‌ای الکترونیکی اشتراک‌پذیری در سایت گاز گلستان راه‌اندازی شده است تا متقاضیان گاز بخش صنعتی بتوانند بدون مراجعه به ادارات گاز از طریق این سامانه تقاضای خود را در هر نقطه تکمیل کرده و با وارد کردن کد رهگیری روند درخواست خود را پیگیری کنند.
وی با اشاره به اینکه واحد گازرسانی به صنایع این شرکت در راستای تکریم ارباب رجوع اقدام نوینی را برای گازرسانی بخش صنعتی با فشار دو تا 60 پوند انجام داد، ابراز داشت: در گذشته تمامی مراحل گازرسانی به این واحدها توسط واحد گازرسانی به صنایع انجام می‌گرفت که در حال حاضر طراحی و اجرای سیستم لوله‌کشی داخلی واحدهای صنعتی تولیدی و خدماتی با فشار دو تا 60 پوند به سازمان نظام مهندسی و ساختمان واگذار شده است.
مدیرعامل گاز گلستان خاطرنشان کرد: پس از اینکه لوله‌کشی داخلی واحدهای متقاضی انجام شد، تائیدیه و مستندات آن را به این شرکت ارائه می‌دهند تا اقدامات بعدی در راستای اشتراک‌پذیری صورت پذیرد.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول