اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ملکشاهی:

گازرسانی به شهر مهر ملکشاهی آغاز شد

خبرگزاری فارس: فرماندار ملکشاهی گفت: عملیات حفاری و لوله‌گذاری گاز به شهر مهر و روستای قلعه جوق به طول 15 کیلومتر آغاز شد.

گازرسانی به شهر مهر ملکشاهی آغاز شد
عباس نصرالهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: عملیات حفاری و لوله‌گذاری گاز به شهر مهر و روستای قلعه جوق به طول 15 کیلومتر خط انتقال و 4 کیلومتر خط تغذیه آغاز شده است.
وی ادامه داد: برای اجرای طرح گازرسانی به شهر مهر و روستای قلعه جوق از توابع شهرستان در حال توسعه ملکشاهی اعتباری بالغ بر 12 میلیارد ریال اختصاص یافته است.
این مسئول اضافه کرد: با پیگیری مستمر فرمانداری شهرستان ملکشاهی پروژه گازرسانی به بخش گچی زودتر از موعد مقرر به مرحله اجرا درآمد.
نصرالهی تصریح کرد: این مهم نیز سبب خوشحالی و رضایت‌مندی مردم از متولیان امر در حوزه شرکت گاز و مسئولان شهرستان شد.
فرماندار ملکشاهی گفت: بر اساس برنامه زمان‌بندی شرکت گاز استان ایلام این دو پروژه ( شهر مهر و روستای قلعه جوق) ظرف مدت کمتر از 2 ماه به اتمام خواهد رسید.
وی ادامه داد: پس از آن کار علمک گذاری منازل در این دو منطقه از شهرستان ملکشاهی آغاز شده و مردم از مزیت گازرسانی بهره‌مند می‌شوند.
این مسئول اضافه کرد: گازرسانی به شهرستان ملکشاهی از مطالبات به حق مردم این دیار است که توسط مسئولان امر در حال تحقق است.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول